Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvad gør jeg nu??

2»

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har en søn som blev opereret på Center for rygkirurgi for tre år siden. Han mærker intet til sin ryg mere, han laver både det ene og det andet.
    Jeg blev selv opereret samme sted for to år siden. Jeg kunne ikke gå på grund af spinalstenose. Ryggen kunne de ikke gøre noget ved, men jeg kunne komme til at gå uden smerter. Og sådan er det blevet.
    hilsen Linette
  • Indstillinger
    Jeg er en pige på 19 år, der i over et år har lidt med smerter som følge af paramedian diskusprolaps l4/l5. Jeg er meget interesset i at høre, om du nogensinde fik din operation? Og blev det i DK eller klinikken i Müchen? Jeg er meget frustrerret over mine smerter, der kun er blevet værre og værre siden sidste år. Efter at have kæmpet for at gennemføre studentereksamen, besluttede jeg mig for at prøve Øfeldt centerets træning, men dette har forværret tilstanden meget. Hvis nogle har gode råd og input er de meget velkomne!

    På forhånd tak
    VH Alberte
  • Indstillinger
    Hej Kim.

    Jeg har og går stadigvæk med smerter i ryggen (prolaps samt slidegigt og urinsyregigt) og har gjort siden jeg var 20 år (er nu 52).
    Fortidspension!! (HVIS du kan få den) jeg går lige nu på genoptræning og har fået besked på at udsigten til fortidspension til mig og andre kan ikke komme tale, men der imod kan der blive tale om en revidering, så nu er jeg gået i gang med at finde en uddannelse som jeg kan klare OG det findes.
    Mine smerter kommer aldrig til at forsvinde og det gør dine heller ikke så det eneste vi kan gøre er holde humøret højt og prøve at finde vejen ud, for det er os der skal gøre det, som det er i dag.
    Fortidspensionen er blevet misbrugt før i tiden og nu fortiden til mange af de flygtninge som kommer til Danmark, DER bliver den brugt i stor stil.
    Så du kan gøre som jeg, prøve at holde hovedet højt og se positivt på tingene, kan du ikke det så går en tur med hunden (hvis du har en ) og lade det IKKE går ud over familien.
    Med div. medicin og øvelser som kan det lade sig gøre at holde en ok hverdag.

    Med venlig hilsen
    Bo Christiansen
Log in eller Registrér for at kommentere.