Sitren i penis
Jeg er en mand på 33 og her de sidste par dage har jeg oplevede at der oprtæder en form for sitren i penis skaftet.
Det mærkes som det er inde i selve skaftet. Det sitre i ca. 1 sekund og så er der en pause på ca. 1-2 sekunder. Det er ikke forbundet med smerte, men jeg er urolig over hvad det er.
Jeg har ikke problemer med vandledning eller erektion.
Jeg kan bedst beskrive det som en følelse af en summen i penis eller i den del af skaftet der går ind i selve kroppen.
Håber på nogen kan hjælpe.
Med venlig hilsen
ulven33
Det mærkes som det er inde i selve skaftet. Det sitre i ca. 1 sekund og så er der en pause på ca. 1-2 sekunder. Det er ikke forbundet med smerte, men jeg er urolig over hvad det er.
Jeg har ikke problemer med vandledning eller erektion.
Jeg kan bedst beskrive det som en følelse af en summen i penis eller i den del af skaftet der går ind i selve kroppen.
Håber på nogen kan hjælpe.
Med venlig hilsen
ulven33
Kommentarer
Har præcis samme problem. Fandt du ud af hvad der var galt?
Vh
Hej fandt du ud af hvad der var galt?
Jeg har samme problem. Men det er kun nogen gange. Jeg kan fremkalde det ved at daske på penis. Det føles som om det snurrer gennem urinrøret, og nogen gange kan jeg mærke det nede i benet. Jeg har ingen problemer med hverken urin, erektion eller noget.
Det er muligt jeg skal til lægen en tur.
Jeg har problemer men en sovende fornemmelse der starter op af dagen i venstre balle. Senere er trækker den sovende fornemmelse ned i mellem kødet og op i penis. Det kan ind imellem gøre ondt.
Jeg er begyndt at få behandlinger hos en ostiopat i Aarhus. Det har hjulpet lidt. Ostiopaten mener symtomer kommer fordi pudendal nerven er klemt. Jeg kan anbefale at søge hjælp hos en ostiopat hvis du har samme symptomer
.