Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Ildelugt fra underlivet

2

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej

    Jeg havde det samme i sidste uge.

    Kom lige i tanke om at jeg havde læst om det her på siden, så ville lige kigge forbi og skrive ind.

    Det jeg havde var en mild form for svamp. Det kløede ikke ret meget som svamp normalt gør, men der kom en MASSE udflåd ud og det havde en mystisk lugt. Skal lige nævne at jeg har udflåd normalt, men i sidste uge var den virkelig slem.

    Jeg ringede til lægen og han fortalte mig om noget crem man kan købe i håndkøb -canesten og om nogle piller man kunne stikke op i skeden hver aften i 6 dage. Men han gav mig en recept på en pille som jeg skulle drikke og så skulle det hjælpe - og det gjorde det. Det virkede den samme dag faktisk- Dejligt.

    Jeg skulle hverken undersøges eller noget. Det ildelugtende udflåd var også væk dagen efter.
  • Indstillinger
    Der er hele 9 underrubrikker der gandler om underlivet, hvorfor dog så placere indlæg som dette under åben debat for kvinder.

    Det var en spændende debat engang, nu lugter den surt.

    Leonine
  • Indstillinger
    Du kan da bare lade være med at komme herind for at læse, hvis ikke det har din interesse.

    Emnet er fint placeret. Det andet allerede eksisterende emne handler om underlivsbetændelse. Kvinder kan desværre have en masse vedr underlivet.

    Når det nu alligevel er åben debat for kvinder, har man vel ret til at skrive om alt ;-)
  • Indstillinger
    Mange tak for alle svar. Jeg har netop fået cannesten creme. Pille kunne jeg desværre ikke sætte op, da det gjorde ret ondt. Derfor har jeg nøjedes med cremen og det har virket.

    ______________________________________________________________
    Jeg vil også lige sige, at hvis du synes debatten er dårligt placeret, så lad være og gå ind og kig. Det er da ikke værd og bruge tid på og skrive sådanne ting hvert fald. :)
  • Indstillinger
    Mange tak for alle svar. Jeg har netop fået cannesten creme. Pille kunne jeg desværre ikke sætte op, da det gjorde ret ondt. Derfor har jeg nøjedes med cremen og det har virket.

    ______________________________________________________________
    Jeg vil også lige sige, at hvis du synes debatten er dårligt placeret, så lad være og gå ind og kig. Det er da ikke værd og bruge tid på og skrive sådanne ting hvert fald. :)
  • Indstillinger
    Mange tak for alle svar. Jeg har netop fået cannesten creme. Pille kunne jeg desværre ikke sætte op, da det gjorde ret ondt. Derfor har jeg nøjedes med cremen og det har virket.

    ______________________________________________________________
    Jeg vil også lige sige, at hvis du synes debatten er dårligt placeret, så lad være og gå ind og kig. Det er da ikke værd og bruge tid på og skrive sådanne ting hvert fald. :)
  • Indstillinger
    Hej

    Jeg har samme problem, har været hos lægen og der er ikke noget, jeg fik en pille for svamp, for sikkerhed skyld,.. men samme problem, lugter og gult og rigtigt meget udflod..
    lige meget om jeg går i bad hver dag, nogle gange går jeg 2 gange i bad om dagen, hjælper ikke.
    ville også rigtig gerne vide hvad det er!?
  • Indstillinger
    Det er ikke altid nemt at være kvinde. For mange år siden havde jeg også et problem med udflåd. Jeg var hos min læge, som ikke kunne hjælpe med noget som helst. Udflåd kan jo skyldes flere ting.
    Jeg var indlagt på sygehuset i en hel anden anledning, dengang undersøgte de kvinders underliv for unormale celler, for alle tilfældes skyld.
    Jeg var en af dem, der havde unormale celler og var så heldig at blive undersøgt af en gynækolog. Han vidste lige med det samme hvad der var galt. En bagatel, som hurtigt blev klaret. Og det havde jeg døjet med en helt år.
    Moralen er, man skal finde nogen, som ved noget.
  • Indstillinger
    prøv Ladybalance, det tager "fiske"lugten.
    Findes på web shop. med24.dk
  • Indstillinger
    Ildelugt fra underlivet, udflåd og i perioder let svie på slimhinderne har været en et stor del af mit liv i. Har socialt og intimt været hæmmet i flere år.

    Lugten skyldes overvejende sandsynligt en ubalance. Har søgt at afhjælpe og fjerne den og andre gener med alverdens ting lige fra Flagyl, Metronidazol og mælkesyrebakterier fra apoteket, men intet hjalp. Det var så indtil jeg for et par år siden læste om og købte et produkt, der hedder LadyBalance - et helt naturligt præparat i (stik)pilleform, der er et "sukkerprodukt".....og de har altså hjulpet mig helt fantastisk fra første dag. Gjorde dem fra apoteket på ingen måde.

    Jeg lugter ikke mere og skulle det ske efter intimt samvær eller som noget cyklusrelateret, så benytter jeg ½-1 stikpikke, inden jeg går i seng. Virker fantastisk og tænker derfor, at det måske kan være et forsøg værd for andre, der har samme problem. Det skader i hvert fald ikke, da det er et helt naturligt præparat :o).

    PS! For en sikkerheds skyld er det altid fornuftigt i første omgang at gå til lægen og blive tjekket, at der ikke er noget andet galt.
Log in eller Registrér for at kommentere.