Lavt stofskifte - øjne problemer
Hej. Lige et spørgsmål mere fra mig. Er der andre med samme lidelse der lider af sviende øjne og trykkende øjne låger selvom man har sovet 8 - 9 timer.??
Venligst Tvillings1977
Venligst Tvillings1977
Kommentarer
vh Annika
Det lyder som om det er 2 år siden du har fået taget blodprøver, det er vel ikke rigtigt ?
Man skal få taget blodprøver hvert halve til hele år for at følge tallene.
Hilsen Prik
Jeg fik også at vide sidste gang jeg var nede ved lægen,at mit stofskifte
lå indenfor normalområdet,men jeg har det alt andet end godt.
Jeg har også indenfor den sidste stykke tid haft store synsforstyrrelser
og nedsat syn ,rigtig ubehagelig. Samt en mave der hele tiden puster
op så jeg kan ligne en der er gravid,jeg oplever ligeledes muskelkramper
i armene især venstre arm . samt hårtab og øget søvntrang.
Har du prøvet noget lignende ?
Venlig Hilsen HN:
Det lyder som mig.
Jeg har også synsforstyrrelser. De begyndte først da jeg fik de nye Eltroxin.
Jeg er faktisk gået så langt, som at jeg ikke tog dem i lidt over 1 uge, de skulle jo lige ud af blodet. For at se om det var medicinen. Og bl.a. mit syn blev bedre dag for dag. Jeg har ikke haft problemmer med mit syn med de gamle Eltroxin.
Jeg begyndte selvfølgelig, at tage min medicin igen, efter 1 uge, for jeg skal jo have den.
Jeg blev henvist til en øjenlæge på det hospital hvor jeg går til kontrol, og mit syn blev tjekket på kryds og tværs, og der var ikke noget galt.
Jeg har prøvet, at få en anden medicin Euthyrox, men hospitalet vil ikke høre på det, for "det er jo bare et tilfælde", som de siger.
Mange hilsner fra Gypige
Jeg har også kramper i armene til tider, og altid ondt i hovedet pga, af infiltrationer.
Men jeg er jo også i overgangsalderen, og når jeg taler med mine veninder på samme alder, har nogle af dem samme problemer med musklerne.
Så jeg ved faktisk ikke hvad jeg skal tro, men trods det har jeg dog flest gode dage, og må minde mig om hvor elendig forfatning jeg var i, før jeg fik eltroxin.
Jeg har lige lyst til at nævne en ting, og det er som om jeg ikke nær så let bliver smittet med alt muligt, det gjorde jeg før, syv ni tretten, håber det fortsætter.
Kh Annika
Jeg har også haft øjenproblemer. Da jeg fik konstateret lavt stofskifte i sommeren 08, troede jeg at jeg havde allergi og tog allergipiller, det hjalp selvfølgelig ikke. Jeg kunne heller ikke læse tekst-tv bogstaverne de "gik sammen" og var meget utydelige, og så var det lige som jeg havde grus i øjnene.
I takt med at min medicin har hjulpet og tiden er gået, har jeg ikke problemer mere, ud over de kan føles lidt tørre.
Hilsen Helle