Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

piercing

2»

Kommentarer

• Jeg kan ikke se at det er forkert at en pige på 13 årig fået lavet piercing. tværtimod heler hendes hud hurtigere, end når man bliver ældre.

Jeg giver dig fuldstændig ret i at han er meget ubehageligt person ham ejeren og kollegaer. Jeg vil aldrig nogensinde komme der ned igen. Det er overhovedet ikke en god service over for sine kunder. De havde lavet skævt piercing på mig og siger til mig at den skulle været afkorte efter 6 måneder. Hvad fanden er det med afkortning, når min piercing er skævt???? Hvilke jeg ikke fik beskeden på det. Selvom hvis de havde sagt det, var min fokus kun på piercing. Desuden skal det være på skrift. skulle da ikke mundtlig!!! Hvor top professionel er det???? folk der taler godt om det sted er kun fordi de enten har arbejdede der eller arbejder der. Jeg anbefaler til de ny piger/drenge. Lad være med at går i den butik. medmindre man ønsker skæve piercinger og ubehagelig oplevelser og hans latterlige historier og deres elever osv.. hold væk fra det sted. Der er en god piercing på larsbjørnsstræde søde mennesker.

Golubb piercing luk det ned. I er amatør, har fandeme aldrig oplevet noget så ubehagelig. havde så meget lyst til at smadret stedet. Fucking klamme mennesker!!!! Jeg håber De kommer i retten!!! finder mig ikke i at blevet behandlet på den måde.

Jeg synes folk skulle ved det sted.
  • Jeg forstår det simpelthen ikke. Jack Rubini er en rigtig flink fyr og en helt igennem fantastisk piercer. jeg ved at det blev skrevet for lang tid siden og det kan jo godt være han har været sådan, men i det tilfælle har han ændret sig meget! Du har ret i han snakker om sit privat liv, men jeg sagde også meget "hvad" og snakkede om mit eget liv, da jeg var inde hos ham, her den 1 juni (2012)
    og det havde han intet imod, han var bare så rar. Helt klart den bedste piercer jeg har været hos. Jeg har prøvet en ny piercer næsten hver gang en ny piercing skal laves. Og jeg har altså fire i øreflippen, to i brusken i øret (helix), en i næsefløjen, navlen og snart Hips, altså en i hver side af hoften, så jeg har været hos en del piercere, synes jeg selv. Derfor vil jeg også have lavet mine hips hos dem.
    Af dem jeg har prøvet, er Jack Rubini den bedste og mest professionelle.
    Så jeg fortrækker Gorlubb piercing :)
    -jeg var selv mistroisk over for dem, da jeg først fik at vide at det ligger på Istedgade i kbh, men det viste sig at de faktisk er blevet kåret til Danmarks reneste piercingsalon og Jack er en af verdens bedste :)
  • Hejsa.

Ja jeg er godt nok skuffet over Gorlubb. Fik dem/ham varmt anbefalet, men efter ganske få minutter i Jacks butik havde hans allerede skældt mig ud og virkede som om vi kendte hinanden. Bland andet sagde hand "at vi altid diskuterede for meget" og om jeg "ikke bare kunne tie stille fra nu af".

Ganske vist var det min piers´cing nr 11 og 12 - men det bar første gang hos ham!! Og jeg tænker "nå ja, en fyr der er dygtig på sit felt, de er altid lidt arrogante" så jeg siger ikke noget men betaler før (!!) de 2 ørepiercinger og det hele kører på rutinen.
    Bortset fra at de negge to er skæve!!! Det er min venindes 2 piercinger også...

Han talte faktiskt mere om sig selv end vores piercinger, vi fik ingen information, placerignen blev ikke bekræftiget, og vi fik ikke tilbudt noget renseproduk. Hverken gratis eller til køb. De var også 20 min forsinkede og behandlede os generelt mega dårligt.
    Det kunne være OK hvis resten var godt. Men han krævede 100,- mere end hvad der står på hjemmesiden, man blev behandlet ekstremt dårligt, de var forsinkede på trods af bestilt tid (med 250,- i depisitum) og faktisk så er 4 ud af 4 piercinger skæve..!!
    At alle mine piercinger er kun 1 værre, og den fik jeg skudt i. I 1997 på en 1. maj...

Jack er faldet af på den! Han fortalte mig også en masse om ham selv (og hans hest og hans hus og hans døtre og hans gamle kollegaer - og hvor travlt han har... øhm.. brug tid på mig/min piercing i stedet for din hest...?) Han var muligvis god, for 10 år siden, men han har levet højt på et godt ry.
    Jeg har aldrig fået så dårlig og så skæv en piercing.
    Og jeg fik to..!!!
    Jeg forstår at han har en masse loyale kunder, men det er sgu nye (og triste tider.
    Gå ikke til Gorlubb!! Du går derfra med skæve piercinger, dårligt humør, og en udtømt pung. For ikke at sige følelsen af at være blevet verbalt misbrugt...
    Tak for kaffe .. (nånej, det fik vi heller ikke selv om vi ventede i 1 time..)
  • Hvis han har været forsinket pga en kunde eller flere... så er det sådan set et tegn på seriøsitet... Sørge for at blive færdig med den enkelte... Der kan jo ske noget uforudset...
    Men ellers...
    Jeg har ikke mødt Jack Rubini som kunde....
    Men det jeg har oplevet med ham.... tja, så vil jeg sige "en arrogant skid"
Log in eller Registrér for at kommentere.