piercing
Gorlubb Piercing
Jeg henvender mig hermed i stor irritation, idet vi i går vendte hjem med grædende datter på 13 år, som endte med at få en ubehagelig oplevelse hos Jack Gorlubb piercing fredag eftermiddag.
Hans atitude var ubehagelig. Syntes vi talte for meget, hvilket han i stor grad selv lagde op til ved selv at fortælle om diverse fra sit privatliv. Råber oven i købet på et tidspunkt "så se dog
i spejlet", samt diverse andre ubehagelige hårde udtalelser.Det er muligt han syntes, at 3 kvinder var for meget i et rum, men måske kunne det siges på en mere behagelig måde, men nej det ender med, at Jack forlader os ude i butikken med ordene
"nu kan jeg altså ikke klare mere, vil du tage over" til en anden ekspedient, idet min datter siger "Hvad" måske en gang for meget.
Muligt vi talte for meget, hvilket han jo selv gjorde og hvilket måske fra vores side var grundet nervøsitet, idet vi aldrig har været i en
piercingbutik før. På hjemmesiden står ordene "venlig, rolig og kyndig, opmærksom piercer, at blive ordentligt informeret om helings processen, fortsat at have adgang til sin piercer.
Ja det var ikke vores oplevelse. Skal samtidig nævne, at vores datter ikke tør komme igen til
"efterregulering" eller hvad det nu var, man skulle efter 4-6 uger, for det var vi faktisk ikke i stand til at huske efter dette besøg med "nervøsitet siddende helt ud i fingerspidserne".
Hilsen
Jannie Sørensen, mor til Katharina
Jeg henvender mig hermed i stor irritation, idet vi i går vendte hjem med grædende datter på 13 år, som endte med at få en ubehagelig oplevelse hos Jack Gorlubb piercing fredag eftermiddag.
Hans atitude var ubehagelig. Syntes vi talte for meget, hvilket han i stor grad selv lagde op til ved selv at fortælle om diverse fra sit privatliv. Råber oven i købet på et tidspunkt "så se dog
i spejlet", samt diverse andre ubehagelige hårde udtalelser.Det er muligt han syntes, at 3 kvinder var for meget i et rum, men måske kunne det siges på en mere behagelig måde, men nej det ender med, at Jack forlader os ude i butikken med ordene
"nu kan jeg altså ikke klare mere, vil du tage over" til en anden ekspedient, idet min datter siger "Hvad" måske en gang for meget.
Muligt vi talte for meget, hvilket han jo selv gjorde og hvilket måske fra vores side var grundet nervøsitet, idet vi aldrig har været i en
piercingbutik før. På hjemmesiden står ordene "venlig, rolig og kyndig, opmærksom piercer, at blive ordentligt informeret om helings processen, fortsat at have adgang til sin piercer.
Ja det var ikke vores oplevelse. Skal samtidig nævne, at vores datter ikke tør komme igen til
"efterregulering" eller hvad det nu var, man skulle efter 4-6 uger, for det var vi faktisk ikke i stand til at huske efter dette besøg med "nervøsitet siddende helt ud i fingerspidserne".
Hilsen
Jannie Sørensen, mor til Katharina
Kommentarer
Jo, jeg kan læse så meget, at det handler om en dårlig oplevelse, men handler det også om, at en 13-årig er blevet piercet?
Hvorfor i alverden skal en 13-årig det?
Det vil jeg da et eller andet sted meget hellere diskutere.
Det fremgår at ingen af jer har været et sådan sted før - og det udsætter man så uden videre en 13-årig for? Hvor er det barn blevet piercet?
Har jeg misforstået noget fuldstændigt??
Jeg blev selv piercet ( i navlen) for nogle år siden. Men det første jeg gjorde var at undersøge de forskellige steder. Jeg forhørte mig lidt hos nogle af mine veninder og bekendte. Fik anbefalet en rigtig god piercer hvor hygiejnen var i top. Jeg kom selvfølgelig først ind og snakkede lidt med ham om priser og lidt om hvordan det hele skulle forgår (fik allerede der et positivt indtryk af ham)
Han var simpel hen så sød, gav mig nogle gode produkter som jeg kunne pleje min piercing med de første pr uger, og gav en god vejledning om hvordan jeg evt skulle vaske området når jeg var i bad.
Det er altså rigtig vigtigt at få nogle gode oplysninger om vedkommende. Kan ikke forstille mig at man bare finder en piercer, gå ind og få lavet en piercing på 5 min.
Har aldrig haft nogle problemer med hverken betændelse, smerter eller lign.
Der kommer en dag hvor man selv kan bestemme, og er en piercing stadig interessant når man fylder 18, kan man jo frit vælge at få det gjort.
Muligt nok at denne Jack ved noget om hygiejne og piercinger. Men hvis han vil højne seriøsiteten kunne han med fordel indføre nogle forretningsetiske principper, der f.eks gik på at han kun piercer voksne. Han har sikkert loven på sin side, men jeg er sikker på, at han ville vinde stor respekt på en klar holdning omkring ikke at pierce børn under 18, selvom det koster et par kunder nu og da. Hovedparten af hans kunder er garanteret voksne og ikke børn med hovedløse forældre.
Jeg fik også lavet huller i ørene da jeg var 13 år. og hold op hvor jeg tudede bagefter. Det gjorde sgu da ondt.
Hvis Jack har smidt dig ud af hans butik. så har du godt nok været rigtig pain in the ass for ham.
Det jeg så ikke helt kan forstå er. hvorfor Den mor ligger hendes stakkels datters oplevelse ud på nettet med navn på sig selv og hendes datter.
Det er da pinligt for den stakkels pige, tænk på hendes venner.
Med hensyn til selve Jack Rubini, så er han the best you can get for piercing.
Jeg har venner i Norge og Sverige som kommer gladelig til ham for at blive piercet af The King off Piercing.
Så kære lille mor til 13 årige, tænk dig om næste gang du Ydmyger din datter.
Dit indlæg er lidt halvgammelt, men jeg vil alligevel tillade mig at svare på det, da jeg ikke synes, at det er retfærdigt overfor pierceren, at du hænger ham ud på Internettet uden mulighed for at forsvare sig.
Og når vi nu ER ved det, så er det netop det faktum, at du råber højt herinde på Netdoktor - og de andre steder på nettet, hvor jeg har set dit indlæg om Gorlubb piercing - som blot bekræfter mig i, at du overhovedet ikke har sans for noget som helst. Hvis du mente noget alvorligt med din klage, og rent faktisk syntes, at du var blevet behandlet dårligt, så burde du have henvendt dig til dem, som du følte dig uretfærdigt behandlet af, og taget diskussionen dér. Givet dem muligheden for evt. at beklage eller på en eller anden måde udrede handlingsforløbet, så alle parter kan være tilfredse.
At gå ud med store armbevægelser og svine vedkommende til både til højre og venstre med det ene formål at hænge ham ud og gøre ham upopulær, er da ca. ligeså umodent og tåbeligt som din opførsel var i Gorlubb Piercing den dag, hvor din datter blev piercet.
Og det tillader jeg mig at sige, fordi jeg selv var til stede i Gorlubb Piercing den dag. Du opførte dig absolut ikke anstændigt og du havde tydeligvis ikke forberedt din datter på, hvad hun gik ind til. Det var ikke kun Jack, som fik nok af dig - de øvrige ansatte OG kunder fandt din opførsel ligeså anstødelig, med valgte ikke at kommentere yderligere - udelukkende for fredens skyld.
Det er dog fuldkommen i orden hvis ejeren af butikken vælger at sætte grænser for, hvad han vil finde sig i at høre på i sin egen butik, og i samme forbindelse beder Jer om at skrue ned for lydniveauet.
At blive piercet skal foregå lige så rent, roligt og ordentligt som hos lægen, og når I skaber så meget uro i så lille en butik, bliver de øvrige kunder ligeledes utrygge ved situationen.
Det er utrolig nemt for dig at komme med anklager på Internettet, hvor den udsatte end ikke kan forsvare sig. Men det var måske lidt mere fornuftigt - og anstændigt - af dig at tage tyren ved hornene i stedet for at løbe med barnligt sladder.
Jeg er superglad for mine huller i ørerne, hvilket jeg fik da jeg var 3 år gammel. Dengang var jeg ikke så bevidst=det gjorde ikke så ondt. Min mor har sagt at jeg ikke engang begyndte at græde. Idag har jeg 2 huller mere, og jeg er glad for alle mine piercinger!
Det lyder som om din datter ikke er klar på at få lavet en piercing