Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Bløder efter/under sex

Redigeret 5 september, 2014, 12:29 i Kvindelige sexproblemer
Hej, jeg har et enormt træls problem, jeg håber nogen kan hjælpe mig med, at finde svar på...
Jeg bløder enten under eller efter sex, hver eneste gang og jeg er mildt sagt ved, at være lidt ked af det.
Jeg har lige haft en pause fra sex i 9 måneder og første gang efter det, blødte det. Tænkte, at det nok var fordi det var så længe siden - MEN, der sker stadig? Hver gang jeg holder en pause fra sex på længere end en måned, bløder jeg et par gange efter, men det plejer altid at stoppe. Bare ikke denne gang.
Ved nogen, hvad det kan være? Har tænkt på rifter eller lignende, men det synes jeg bare, at der er for meget blod til, at det kan være.

- Håber nogen kan hjælpe!
«13

Kommentarer

  • Indstillinger
    Kontaktblødning skal tjekkes hos en læge eller en gynækolog!

    Det kan enten være muskelknuder i underlivet, celleforandringer i livmoderhalsen eller måske også noget andet, men man skal ikke bløde af sex.

    Få det tjekket...
  • Indstillinger
    Hej :)
    Jeg har haft det et problem, som minder meget om det du beskriver!
    Jeg kontaktede mig læge, som sendte mig videre til en gynækolog, som så fandt ud af, at problemet ville blive løst hvis jeg blev frosset ved livmoderen.. :) så jeg synes at du skal kontakte din læge, som så højst sandssynlig sender dig til en gynækolog!

    Min gynækolog fortalte mig at det var meget almindeligt, så det var ikke noget jeg skulle være bange for!
    Jeg håber at det her kan hjælpe dig lidt!

    Venlig Hilsen Dorte91
  • Indstillinger
    Hejza :)

    jeg da jeg skulle have sex for første gang gjode det så ondt at vi måtte stoppe de næste 2-3 gange efter måtte vi også stoppe pga smerter, 4 gang aftalte vi at det kunne være at det var lige som et plaster når det rives af hehe så han præsset godt igennem og det gjore meget ondt men det virkede mødommen sprang..

    da jeg lidt efter gå på wc bløder det ret meget men det tænker jeg ikke over da jeg har hørt at man bløder første gang.

    Men jeg bløder op til 7 dage efter det ved jeg ikke om er normalt ?? der var ret meget blod så måtte gå med bind i de 7 dage.

    og nu bløder jeg også rimlig meget midt i og efter sammeleje og flere efter. jeg syntes det er pinligt at gå til lægen og tør ikke tale med min mor om det så går lidt alene med det og ved ikke hvad der er normalt ;(

    du skriver at du er blevet frosset ved livmoderen hvordan forgår det og gør det ondt ? og har det så hjulpede ?

    håber jeg får et hurtigt svar ..:)
    hilsen pigen88
  • Indstillinger
    det lyder ikke helt normalt.. du burde ikke bløde så lang tid efter.. så afsted til lægen og få det tjekket, bare for en sikkerheds skyld.

    Husk at lægerne ser sådan noget her dagligt, og for dem er det bare et arbejde lige som alt andet.
  • Indstillinger
    Jeg har det helt på samme måde s:
    Når jeg har haft sex med min kæreste (både efter og under) begynder jeg at bløde. Og jeg er også nød til at gå med bind/tampon flere dage efter !

    Nogen der ved hvad der kan være galt?
  • Indstillinger
    Som alle de andre har sagt, så skal det tjekkes.. Jeg bløder også ved samleje, fodig min bækkenbund simpelthen er for stram (bløder også ved afføring), men tror din problem er lidt værre end det.. For min blødning stopper i løbet af natten..
  • Indstillinger
    Jeg blødte også efter sex eller under sex en overgang, men gik til lægen og det viste sig jeg havde et sted på livmoderhalsen som det blødte fra.....
    Men sku komme igen hvis det blev ved...
    Der var nemlig ik celleforandring..
  • Indstillinger
    De sidste to gange jeg har haft sex med min kæreste har jeg blødt under sex. Det er dog ikke særlig meget og det stopper også efter meget kort tid.
    Jeg har for nyligt fået nye p-piller fordi de andre var for dyrer. Kan det evt være muligt at der ikke er homonere nok i dem og det så er derfor jeg bløder???
  • Indstillinger
    hej.
    jeg har et lille problem, jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig med.
    jeg har kun haft sex to gange med et mellem rum på 7 måneder. første gang blødte jeg ikke særlig meget men anden gang var det rigtig slemt. og det stoppede om natten, og det var uden samlejen. det var en meget kraftig blødning. og jeg tør ikke sige det til min mor, jeg har holdt det for mig selv. og her for ikke så særlig lang tid siden var jeg sammen med en sød dreng, men vi var ikke i seng sammen. men der begyndte jeg også at bløde.
    håber der er nogle der kan hjælpe mig :(
  • Indstillinger
    Jeg er glad for jeg ikke er den enseste der har prøvet det så. Jeg følte jeg nærmest flækkede første gang, det var vildt ubehageligt, og ville også bløde igennem hvis jeg ikke brugte bind. Blev meget bange, men turde heller ikke sige det til min mor. Mine veninder sagde at jeg skulle til lægen, men det plejer jeg jo at gøre med mutte.. Har ikke haft sex siden. Jeg bløder ikke når jeg onanerer, så tænker da næsten det er gået i sig selv. Men næste gang må jeg hellere sige det til min mor hvis det sker igen.
Log in eller Registrér for at kommentere.