Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

for lille

Redigeret 10 oktober, 2008, 04:16 i Kvindelige sexproblemer
Min mands lem er ikke særlig stor ca 12 cm og tynd det har aldrig været optimal for mig men jeg har lært at leve med det for man vælger jeg ikke sin mand efter str på hans lem for ca 2 år siden fik vi så et barn og nu er hans str gået hen og blevet et problem da jeg ikke rigtig ikke kan mærke ham får ca 1½ md siden var jeg så til en fest hvor jeg var lidt for fuld og kom til at være sammen med en anden mand som hade noget af en krabat og sex med ham var noget helt andet jeg var helt væk hvad skal jeg nu gøre jeg har det jo dårligt med at have været min mand utro men har på den ande sidet lyst til at opsøge den anden mand igen for sex ved ikke hvad jeg skal gøre
«1

Kommentarer

  • Indstillinger
    Elsker du din mand? Har I ellers et godt liv sammen? Du skriver at man ikke vælger mand efter størrelsen. Det er jo så det, du er i gang med nu.
    Først og fremmest skal du finde ud af, om du vil din mand eller ej, og hvis du vælger ja, synes jeg du skulle se at komme i gang med nogle bækkenbundsøvelser, og så skulle I måske tale lidt sammen om jeres sexliv. Måske I skulle indføre lidt sexlegetøj. Jeg mener at vide, at mænd faktisk ofte tænder på at bruge store dildoer på deres partner. Han kan måske også lege med dig med sine fingre.

    Hvis du er kommet frem til at du altså ikke vil din mand, ja så må du jo igennem den opslidende skilsmisse og så finde dig en mand, der har et udstyr, der passer dig – muligvis mangler han så andre værdier.

    Man ”kommer ikke til” at være sammen med en anden. Hvis det er tilfældet, så har du også et alkoholproblem, forstået på den måde, at hvis ikke du aner, hvad du laver, når du har drukket, så skulle du måske lade være med at drikke så meget.

    Tænk dig om -hvor meget ulykke du kan risikere at lave, fordi du fokuserer på en tissemand.
  • Indstillinger
    hej tak for dit svar jeg laver knibeøvelser så det er ikke det der problemet og vi har det ellers rigtig godt samme jo også derfor det er så svært og nej jeg har ikke et alkoholproblem men jeg lod mig friste ved godt det ikke var så smart
  • Indstillinger
    Hej - der er forskellige metoder til, hvordan man kan få mere ud af en mindre pik. For eksempel skulle det føles bedre i doggy style - hvor han trænger ind i dig bagfra. Variationen af missionærstillingen hvor han samler dine ben enten over skuldrene eller med bøjede knæ ved sine armhuler gør din skede mere snæver - det er selv en af mine favoritter. Jeg har det problem at jeg bliver meget våd, så det nedsætter følsomheden og kræver lidt opfindsomhed, så det virker lidt på samme måde.

    Der findes også overtræk til penis, hvis man skulle have lyst til at eksperimentere med den slags - det virker faktisk også godt.

    Ved ikke, hvor avanceret sex du og din mand er til, men hvad med at han tog dig analt, evt med en dildo i skeden? Eller alle mulige andre former for gensidig nydelse... Gensidig oral sex, legetøj med i legen, eller noget andet. Der er mange måder at lege på, som flytter fokus fra lige nøjagtig penis' størrelse. Og i øvrigt synes jeg da at klitoris er mindst lige så "vigtig" som at få fyldt skeden ud... Men det er måske bare mig? I hvert fald synes jeg at med de 100.000 måder der er at nyde sex på, så hænger jeg mig ikke i detaljer, men nu er jeg også selv en meget åben person, og prøver lidt af hvert, og har været heldig med min elsker, der er på samme måde.
  • Indstillinger
    hej syntes jeg har prøvet alle stillinger og det med dildoer og sådan noget er han ikke så meget for så ved snart ikke hvad jeg skal gøre skal jeg bare leve med en omgang flad sex eller skal jeg springe ud i noget sjov men den anden man ved ikke hvad jeg skal gøre
  • Indstillinger
    Hej Monroe,

    Hvis du ryger ud på skråplanet med at dyrke sex med andre mænd, så er du også på vej mod skilsmisse. Hvis I ellers har det godt sammen, er det den dårligste løsning, du overhovedet kan finde.
    Som jeg skrev til dig tidligere, synes jeg, I skal tage en samtale om jeres sexliv, og nej, det er nok ikke en god ide at lægge ud med en anklage: Din tissemand er for lille! For så har du smækket et mindreværd i hovedet på ham, og I kommer ikke længere; han er sikkert klar over, at han ikke hører til de store.
    Nej, der skal I selvfølgelig ikke starte, men du kunne jo sige til ham, at du ikke synes, du får så meget ud af det, nu efter I har fået barn. Du kunne f.eks. sige, at du er blevet lidt for stor, at du kæmper med bækkenbundsøvelser, men at det ikke hjælper rigtigt. Fortæl ham, at du er så ked af, at du ikke får så stort udbytte af jeres sex, og det kan faktisk være en god ide, hvis du lægger op til, at problemet er dit og ikke hans. For i bund og grund er det ikke hans problem – hans størrelse har vel ikke ændret sig, siden I lærte hinanden at kende, du sagde ja til ham, I fik et barn sammen.
    Du skriver, at han ikke er så meget for dildoer og den slags, men prøv at tale med ham om, at DU godt kunne tænke dig, at I indførte noget legetøj, foreslå ham, at I kigger på det sammen.
    Jeg vil give Gutta ret – det er jo reelt ikke ”frem og tilbage” der giver den store nydelse, min mand og jeg har da tit sex, uden han overhovedet er oppe i mig, så der er altså masser af muligheder, men I skal selvfølgelig ville det begge to.
    Hvis ikke han vil være med til samtalen eller en udvikling af jeres sexliv, ja, men så er du der, hvor du skal spørge ham, om han ikke er interesseret i, at du også får det fulde udbytte af jeres sexliv.
    Videre i et tankeperspektiv – hvis han reelt svarer dig, at han ikke er interesseret, ja, så er du så der, hvor du kan fortælle ham, at hvis ikke han vil, så sender han dig jo også ud for at finde det et andet sted.
    Men – mon I kommer så langt, hvis I sætter jer sammen og tager en god, fornuftig og positiv samtale om emnet?
  • Indstillinger
    Du kan tale og lave knibeøvelser herfra og til juleaften - det bedste du ku gøre var nok at blive syet sammen forneden så der var en mikroskopisk hul.

    Det at din mand, kun har en på 12 cm er et KÆMPEPROBLEM - så kan andre sige hvad de vil - det er ikke dig der er for meget - det er ham der er for lidt.

    Men som en rigtig siger: følger du dine lyster vil det være ødelæggende for jeres ægteskab.
    Det går ikke!
    Men hvor jeg forstår dig du må da i den grad trænge til at mærke en rigtig gang p..! Og med ham du er gift med kommer du ALDRIG til det !

    Så du må anskaffe en dildo - eller være utro - eller blive skilt - eller acceptere at sådan er det!

    Prøver du først et rigtig knald så vil hver gang du er sammen med ham føles som at stikke tungen ud ad vinduet. Men han er din mand.

    aj
  • Indstillinger
    Kære Maj777,
    Her taler vi om en kvinde, der har mødt en mand, nej, han er måske ikke så vel udrustet - MEN hun sagde ja til ham, hun har fået barn med ham, hun har i øvrigt et godt liv med ham.
    De råd, du kommer med her, er de sidste, der skal tages i anvendelse.
    Jeg formoder, du ikke er ret gammel - der andet i livet end en stor pik - og det bestemt muligt med forskeliige metoder at få et godt, forrygende og absolut tilfredsstillende sexliv - også med en lille fyr.
    Her handler det om, at disse to mennesker skal finde ud af det på en tilfredsstillende måde for begge parter - og hvor der er vilje er der også håb.
  • Indstillinger
    Kære Lotte123

    Jeg er faktisk 40 + men jeg er en af dem - åbenbart få der er godt vant mht sex - jeg var gift med en veludrustet mand - for mig betyder sex utroligt meget - nu har jeg en elsker. Han er go men min eks mand var sexult den bedste også mht størrelse på lem - det var helt utroligt frækt med ham. Jeg synes beskriver facts "følger du dine lyster vil det være ødelæggende for jeres ægteskab.
    Det går ikke!"

    og forskellige alternativer

    "anskafen dildo - eller være utro - eller blive skilt - eller acceptere at sådan er det!

    For nogen kvinder men ikke alle er sex utroligt vigtigt. Og ja der er andet end sex.

    Jeg sagde den mening jeg nu har til hende - sexuelt kunne jeg nok ikke blive tiltrukket af det her - en mand med så lille en tissemand..det er ikke engang en pik. MEN han kan og har sikkert en masse andre ting og er nok et dejligt menneske ..osv men nu går brevet altså på sexualitet! Og ikke på alle de her andre områder...som man selvfølgelig ikke kan være se væk fra.

    Jeg synes hun skal købe en dildo eller anskaffe en strap-on til hendes mand.
    Aj
    aj
  • Indstillinger
    Hej Maj777,
    Selvfølgelig har du din mening, og den vil jeg ikke drømme om at tage fra dig – selv om det så sådan ud :-). Jeg læste dig lidt som, at du mente, at hun bare skulle ud og finde sig noget kølle -så s.... med deres i øvrigt gode forhold og et lille barn. Det var ikke det, du mente, fint. :-) Men, du skrev ”Prøver du først et rigtig knald så vil hver gang du er sammen med ham føles som at stikke tungen ud ad vinduet.” Jeg læste faktisk, at du mente at ligegyldigt, hvad hun forsøger, så vil det ikke virke, og det var ikke lige det jeg mente, hun havde brug for, hvis hun skal arbejde på at få et godt sexliv med sin mand.

    Jeg læste også Monroe som en, der udelukkende har et seksuelt problem, men jeg påpegede jo også for hende, hvad hun måske havde gang i, og hvad det eventuelt kunne koste.

    Jeg er absolut også bedre vant, og jeg ville nok også have funderet lidt over dette – især hvis det som her er en mand, der heller ikke virker interesseret i at lege. Jeg ville dog ikke have ventet flere år og et barn med disse betragtninger, og her ser jeg problemet i dette forhold.
    Jeg har dog haft et forrygende sexliv med en mand, der ikke havde den største, men hans fantasi opvejede det så rigeligt, at jeg den dag i dag ikke husker, om jeg overhovedet opdagede, at den ikke var så stor. Det var faktisk noget han fik sagt i en selskabelighed, efter vores forhold var ophørt. Derfor ser jeg ikke størrelsen, som problemet - jeg har som også oplevet en med en stor og fyldig sjover, som han så ikke anede, hvad kunne bruges til.

    Ja, hvorfor gøre livet nemt, når det kan gøres besværligt. :-)

    Men – for at komme tilbage til Monroe, så er hendes problem jo, at han åbenbart heller ikke har så stor fantasi, og det var mit råd til hende, om at hjælpe ham til at få denne fantasi lidt i gang. Hun har ikke svaret tilbage, så forhåbenligt har de haft den samtale, forhåbentligt er de i gang med at prøve sig frem.

    Det er jo problemet, når man ikke hører mere – resten bliver en gættekonkurrence – det ville være ret rart at høre, om de råd og ideer, man kommer med, kunne bruges til noget.

    :-) :-)
  • Indstillinger
    hej tak fordi i prøvede men det er så gået helt galt for mig må tilstå jeg nu har været på besøg to gange ved godt det er noget rigtig pis men jeg kan bare ikke få nok af ham jeg kan ikke lade være det er noget rigtig pis da jeg ikke har lyst til at gå fra min mand men ja undskyld mit sprog men trode ikke sex med en stor pik var så godt så jeg er rigtig på den nu
Log in eller Registrér for at kommentere.