Til mændene derude.....
Jeg har et mindre spørgsmål, som jeg er nysgerrig efter at vide..
Når i slikker en kvinde eller lign, og hun ryster, hvordan har i det med det? i ved, hendes ben osv....
Jeg bliver sådan helt genert og ville ønske det ville stoppe
ved det er helt naturligt og normalt og tegn på at man nyder det, men synes stadig det er lidt pinligt, jeg bliver helt genert
hvordan har i mænd det med det? bemærker i det overhovedet?
Svar gerne, så jeg kan mætte min nysgerrgighed
Når i slikker en kvinde eller lign, og hun ryster, hvordan har i det med det? i ved, hendes ben osv....
Jeg bliver sådan helt genert og ville ønske det ville stoppe
ved det er helt naturligt og normalt og tegn på at man nyder det, men synes stadig det er lidt pinligt, jeg bliver helt genert
hvordan har i mænd det med det? bemærker i det overhovedet?
Svar gerne, så jeg kan mætte min nysgerrgighed
Kommentarer
Han synes da det er pragtfuldt! Vil til en hver tid foretrække en kvinde med liv i fremfor en "død sild".
Hvorfor bliver du genert? Du viser på bedst tænkelige måde, at du kan lide, hvad han gør ved dig. Det vil en hver mand da blive blot endnu mere ophidset af, med mindre han da ikke er rigtig klog. :-)
Faktisk vil jeg da foreslå dig at spørge din mand/elsker/kæreste om, hvordan han har det med det.
Jamen det er self naturligt og bedst tænkelige måde at vise, at man nyder det på
men jeg bliver bare helt genert.. kan også være min unge alder måske? 18..
at jeg ikke er helt og aldeles åben omkring min seksualitet endnu.. forhåbentlig kommer det da med tiden for self er det da sk*** dejligt og alt det der.........
Og at du ikke selv kan styre dem bliver det kun mere interessant af.
Johnny