Hjem Sex & samliv Åben debat om sex

Til mændene derude.....

Redigeret 3 oktober, 2008, 18:56 i Åben debat om sex
Jeg har et mindre spørgsmål, som jeg er nysgerrig efter at vide..
Når i slikker en kvinde eller lign, og hun ryster, hvordan har i det med det? i ved, hendes ben osv....
Jeg bliver sådan helt genert og ville ønske det ville stoppe :)
ved det er helt naturligt og normalt og tegn på at man nyder det, men synes stadig det er lidt pinligt, jeg bliver helt genert :)
hvordan har i mænd det med det? bemærker i det overhovedet?

Svar gerne, så jeg kan mætte min nysgerrgighed :)

Kommentarer

  • Må jeg - selv om jeg er kvinde - fortælle, hvad min mand synes?
    Han synes da det er pragtfuldt! Vil til en hver tid foretrække en kvinde med liv i fremfor en "død sild".
    Hvorfor bliver du genert? Du viser på bedst tænkelige måde, at du kan lide, hvad han gør ved dig. Det vil en hver mand da blive blot endnu mere ophidset af, med mindre han da ikke er rigtig klog. :-)
    Faktisk vil jeg da foreslå dig at spørge din mand/elsker/kæreste om, hvordan han har det med det.
  • Vil tilslutte mig - min elsker kan pirre mig i lang lang tid uden at "jeg kommer nogen vegne" bare for at se mig vride mig og se rystelserne og vide, at det er ham der er "god til sit arbejde". Hvilket jeg jo kun kan give ham ret i. :-)
  • (self må kvinder også svare på vegne af deres mænd, eller egen vegne :))
    Jamen det er self naturligt og bedst tænkelige måde at vise, at man nyder det på :)
    men jeg bliver bare helt genert.. kan også være min unge alder måske? 18..
    at jeg ikke er helt og aldeles åben omkring min seksualitet endnu.. forhåbentlig kommer det da med tiden :) for self er det da sk*** dejligt og alt det der......... :)
  • Personligt synes jeg det er dejligt at der kommer reaktioner som du beskriver.
    Og at du ikke selv kan styre dem bliver det kun mere interessant af.

    Johnny
Log in eller Registrér for at kommentere.