Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Jeg er stresset

Redigeret 23 september, 2008, 04:44 i Stress
Jeg er stresset på mit arbejde - især med alle de nye beskrivelser vi skal lave (Jeg arbejder som pædagog på special området)

Min veninde stresser mig fordi hun vil ses med mig rimelig ofte og hun er så egoistisk at hun bliver sur på mig, når jeg siger fra - eller også giver hun mig dårlig samvittighed ved lige at nævne, hvordan hun plejede at hjælpe mig engang og derudover skal hun også lige trampe mig for : "Sådan bliver du da ikke at være"

Jeg bor sammen med en dejlig kæreste, han studere og er på SU, så det er mig der skal tjene pengene her. Og nu skal han have lavet en masse ting ved sine tænder til 5000 kr. Plus vi skal til barnedåb på Sjælland (Det koster også lige 1500 KR) plus der er 5 fødselsdage i næste måned (Inklusiv vores egne)

Og de har lige lukket vores tv kanal pga. manglende betaling - alting er så mega dyrt og jeg har så svært ved at rumme det hele... Især når jeg absulut ingen forståelse får fra min veninde (Hvis man efterhånden kan kalde hende det - for hun flipper så meget på mig og hun skælder mig direkte ud.. og jeg er bare typen der aldrig siger noget igen.... og det stresser mig også ...

Lige nu er snort forkølet, men tager alligevel på arbejde for at tjene de ekstra penge, så vi undgår lån....
Og min farmor har mange penge og siger altid at hun vil hjælpe mig økonomisk, men hun gør det aldrig og jeg har bare lyst til at sige til hende at hun skal lade være med at love det ,når hun ikke holder det, men hun er 92 år og ret skrøbelig


Nogen gange er jeg bare så træt af at jeg altid tænker så meget på de andre så jeg ikke får sagt fra.. .og det stresser mig helt vildt

Er der nogen der står og føler det samme og har det ligesådan???

Hej fra Agnete
«1

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Agnete