Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Blodtryk

2»

Kommentarer

  • Indstillinger
    jeg fik en halv liter karton økologisk rødbedesaft af min storebror, som han købte i Tyskland til 8 kr stykket det er rasende billigt, nu da jeg har søgt på det herhjemme koster den billigste halvliter 26 kr.

    - derfor har jeg prøvet at finde en tysk online butik der sælger Edeka Bio Rothe Bete saft, men det er ikke lykkedes indnu - men jeg ved at rhema 1000 har opkøbt Edeka. så måske snart Rhema 1000 kommer med rødbede kartonerne.
  • Indstillinger
    Hej palisander

    Ja, der er noget om det du skriver. Og det ville være dejligt, hvis rødbedesaften var knapt så dyr, så det håber jeg på.

    Jeg har for længe siden fundet ud af, hvorfor jeg ikke kunne tåle medicinen. Oplysninger har jeg fået på nettet. Først fik jeg at vide det kunne være kopimedicinen og det var korrekt.

    Anden oplysning fik jeg her. Det var et bærersalt/hjælpestof i medicinen, jeg ikke kunne tåle. Det er fuldstændig korrekt.
    Siden jeg droppede medicin med det stof kan jeg tåle medicinen. Jeg har fundet en kopimedicin jeg kan tåle og den holder jeg mig til.

    Du ved vel ikke om man kan få for meget rødbedesaft. Er en halv liter om dagen for meget. ?
Log in eller Registrér for at kommentere.