Penis udvidelsen forlængere - https://shуtobuy.dk Min penis er vokset 3.5 cm i længden efter brug af Andropenis. Jeg har haft den på når jeg har været på arbejde og den kan ikke ses under tøjet. Jeg kan varmt anbefale den.
Emil jeg er meget nysgerrig omkring den extender du lagde et link ud og om det virkelig er troværdigt, ikke skadeligt og rent faktisk virker fordi jeg har overvejer rimelig meget selv at købe den, men er bange for at blive snydt..
Peter.
Den virker på samme måde som ALLE andre extenderer : celledeling.
Uanset model og mærke kan de det samme.
Jeg er nu vokset 26 mm.
Det sker ikke på kort tid og langt fra alle kan have den på på job og bør kun haves på én til halvanden time af gangen så 15 minutters pause før genmontage.
Køb én med metalstænger da jeg har hørt fra flere at dem af plastik knækker på sigt og du skal bruge den mellem 500- 1500 timer for et godt/langt resultat.
Jeg har brugt 730 timer og vokset 26 mm mvh familiefar
Tak for din respons familiefar
Jeg har dog et mere spørgsmål! Hvor mange gange sådan cirke havde du den på om ugen da jeg undrer mig over om man i princippet kan have den på hver dag?
Mvh Peter
Alle dine spørgsmål om emnet er stort set besvaret i min "logbog/vidensdeling" her på netdoktor.
Debatten hedder: få en større/ længere og tykkere penis med en extender.
I åben debat for mænd.
Lægen kan ikke gøre noget som helst ved dit "lille" problem.
Du har mindst et par år mere at vokse i hvor meget kan ske.
Et godt råd er løse boxershorts der ikke holder pikken oppe, men bare hænger.
Når du er 18 år kan du gøre noget ved det.
Mvh familiefar
Kommentarer
Jeg er selv vokset 2,2cm med Jes- extender.
Her er linket :
http://www.netdoktor.dk/interactive/dis ... 86#p166886
Det virker men tager lang tid.
Den virker på samme måde som ALLE andre extenderer : celledeling.
Uanset model og mærke kan de det samme.
Jeg er nu vokset 26 mm.
Det sker ikke på kort tid og langt fra alle kan have den på på job og bør kun haves på én til halvanden time af gangen så 15 minutters pause før genmontage.
Køb én med metalstænger da jeg har hørt fra flere at dem af plastik knækker på sigt og du skal bruge den mellem 500- 1500 timer for et godt/langt resultat.
Jeg har brugt 730 timer og vokset 26 mm mvh familiefar
Jeg har dog et mere spørgsmål! Hvor mange gange sådan cirke havde du den på om ugen da jeg undrer mig over om man i princippet kan have den på hver dag?
Mvh Peter
Debatten hedder: få en større/ længere og tykkere penis med en extender.
I åben debat for mænd.
Du har mindst et par år mere at vokse i hvor meget kan ske.
Et godt råd er løse boxershorts der ikke holder pikken oppe, men bare hænger.
Når du er 18 år kan du gøre noget ved det.
Mvh familiefar