lille penis
Min kæreste er ikke så glad for min penis, fordi den er lille, og det synes jeg også, hvad skal jeg gøre, kan jeg gøre noget for at forstørre den- ??????
Hvordan træner jeg min penis muskler, ved at dyrke meget sex eller ... ?????
Pleeasee Svar mig..
Hvordan træner jeg min penis muskler, ved at dyrke meget sex eller ... ?????
Pleeasee Svar mig..
Kommentarer
G-punktet sidder faktisk kun 5 cm oppe i skeden, så find nogle lækre stillinger, hvor du kan ramme den, og så kan du/eller hende selv lege med hendes klit samme tidig.
Lisen
Du kan ikke forstørre din penis.
Æg hjælper ikke, 100%. Det er ren proteiner. Og proteiner forstørre ikke din penis.
Der er forskellige måder at hjælpe din penis med at vokse på. 1. Du kan tabe dig. 2. Du kan træne dine bækkenmuskler. 3. Du kan styrketræne.
Det er nok de bedste måder at gøre det på. træn din penis, det er jo en muskel. Og alle muskler kan trænes.
Hvorfor er det at mænd er så fokuserede på størrelsen?
hvis penis er for stor, kan det faktisk medføre en del ubehag hos pigen.
Hellere lille og vågen end stor og doven er vist meget passende her. Lær at bruge den ordentligt, hellere end bekymre dig om størrelsen.
Jeg er en dreng på 16 som ikke har haft sex og har en penise med en størrelse på - slap 9cm - stiv 13,5cm
Min nye kæreste og jeg har tænkt på at have sex, men jeg er vildt usikker på min størrelse og er meget flov over den.
(Hun har haft sex før)
Please et par gode råd med på vejen