Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

mærkelig oplevelse

2»

Kommentarer

  • Indstillinger
    Der bliver spurgt her på siden om man kan helbrede astma. Jeg skal ikke kunne sige det, men siden jeg startede til kiropraktor for over et år siden har jeg ikke haft et eneste anfald, hvor jeg ellers næsten før havde konstante anfald.
    Det er dog vigtigt at huske at se sig for hvis man vælger en kiropraktor, da der desværre også er mange kvaksalvere
    Det laveste peakflow jeg har haft siden er meget få gange med 475 (normalt ligger jeg på 500 - 550).
  • Indstillinger
    Jeg har samme symptomer [igang med 8. år]
    - jeg har været til læger/speciallæger men uden held.
    Det er ikke refluks - mere sandsynlig irriterede slimhinder, der "hælder" gennemsigtigt slim ned i halsen der giver konstant rømmetrang.

    Om morgenen er alt fint, men langsomt i løbet af dagen bliver trangen større og ender ofte med at jeg oplever vejrtrækningsproblemer.

    Havde en god uge her i foråret hvor jeg var meget forkølet og slimhinderne var "tørret ud".

    Nogen må ha gjort noget ?
  • Indstillinger
    Har prøvet kiropraktor behandling af nakken for et hold i nakken. Efter første knæk i nakken kunne jeg tydelig mærke en forskel i min hals, nu føles det ikke som om at luftrøret bliver presset sammen og det måske derfor at slimen forsvant.

    Det kom dog igen indtil næste gang hos kiropraktoren. Så fik han det væk igen, her prøvede han også nåle for mit kæbeled som er meget stram. Pludselig føler man at man ikke kan holde undekæben oppe sammen med over munden. Nålene havde en mere langsiktet virkning.

    Næste gang vil han prøve nålene igen, men også på andre muskler i hals og kæbe partierne. Håber klumpen og slimet kan afhjælpes med dette.
Log in eller Registrér for at kommentere.