Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Debutalder?

13»

Kommentarer

  • Indstillinger
    19 år og han var 29. Skete gennem et one-night-stand og det var mega nice!
  • Indstillinger
    19 og hun var 18.
    Må jeg spørge jer kvinder om noget?
    Hvordan kan det være i vil have seksuel debut med nogle som er 10 år ældre end jer selv?
    (Kan se der er mange som har gjort det)
  • Indstillinger
    Jeg var 15 og han var 20. Det var første gang for os begge to. Det var ikke særlig vellykket og det var blod overalt.

    Vi havde været kærester i 1 måned da vi prøvede første gang. Vi var kærester i 6 år.
  • Indstillinger
    16 år til personalefest.. Min nummer to 2 uger senere.. Begge one-night, men det gør skam ikke noget :)
  • Indstillinger
    Jeg var 20 og dengang kæreste var 21 og erfaren..
    lidt sent i forhold til mange andre her inde men fortryder langt fra jeg ventede på jeg var rigtig klar :)

    svar på ovenstående : tror kvinder helst vil ha en der ved hva han gør. især hvis det er kvindens første gang. -så det rart hvis begge ikke ligger og fumler :)
  • Indstillinger
    Hej nogle er af natur til mænd der er ældre en en selv. det kan have noget med en fader rolle at gøre som kvinden ubevidst har i sin sexuelle behov, og behov for en der beskytter hende, som en voksen moden erfaren mand automatisk af natur udstråler, men kvinden vælger ikke bevist denne fader figug, på samme måde har unge mænd også en moder figur i ældre kvinder en dem selv. men det er mere sjælendent den vej. det er mest set at ældre mænd har yngre kvinder. også ældre mænd føler sig meget yngere når de har en ung kone. Selvstændige unge mennesker vælger jævnaldrende kærster. der er fri af forældrene. hvor unge der bor længe hos forældrene ofte går direkte i parforhold, for trygheds skyld. ikke at stå helt alene. derfor kan debut alderen også stige, med hjemmeboende voksne børn der lever isoleret for omverden. og kun træffer venner over nettet, og netdate mm. hvor begge køn er jomfruer.
Log in eller Registrér for at kommentere.