Jeg havde haft en kæreste før, fået et par blowjobs plus det løse :-). Men jeg var 20 år (Mand), og det var med en pige (19 år), som jeg havde mødt til en privatfest - vi blev senere kærester. Hun var ikke jomfru og kunne således oplærer undertegnet :-). Jeg har det godt med det, da jeg var mere end parat :-D
Jeg var 17 og han var 27, stor aldersforskel. Men han var så forsigtig og tænke kun på, at jeg skulle have en god oplevelse, som første gang nu kan være.Og vi var sammen i nogle måneder(hyggevenner)
Jeg havde været 15 i en uge og havde kendt ham lige så lang tid. jeg var sammen med en jeg var meget forelsket i men som 3 dage efter dopede mig. Men har det okay med det.
jeg var 16 og han var 15, vi var/er kærester, jeg var rimlig langt fra den første han havde været sammen med, hvilket fik mig til at føle mig rimlig uerfaren. men ellers var det nogenlunde fint, hele situationen var lidt dum!
19 år og det var et engangsknald, men en rigtig god oplevelse. Jeg tænker tilbage på det med en god fornemmelse for jeg var meget klar, da jeg endelig gjorde det.
jeg var 14 og han var 12 (han var rimelig "veludrustet" og moden af sin alder) vi var begge jomfruer, han var dog min venindes kæreste, så det var ikke så godt, men det hele var faktisk fint og det var ikke bare engangsknald..
Kommentarer