Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

B12 og folinsyremangel hos unge

2»

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej alle ☺️ Jeg har også lige fået konstateret b12 mangel samt d vitamin mangel.(37 år) .. Var død træt hele tiden ..kunne sove en hel nat og vågne træt.. Sov til middag og kunne snilt sove inden senge tid .og så igen til nat .Ugidelig. Hovedepine, mine øjne var underlige , mine arme blev så hurtigt slappe/trætte.. Bare jeg skulle hænge vasketøj op, føltes de som over tunge ... Hukommelses svigt pludseligt .. Kunne sidde i bil i et lyskryds .. Og pludseligt ikke ane hvor jeg enligt skulle hen ...bruge d- kort 2 x i hæve automat for ikke at kunne huske koden 5 min senere i butikken .Hård mave , mystisk for for ømhed inden i arme og ben ... Nu spiser jeg så de pink b12 piller og stærk d vitamin .Og næsten alle symptomer er forsvundet ... Men ved ikke om jeg bare skal æde hele glasset tomt og tænke , ' nu er jeg fyldt op' med b 12 igen ... Eller hvad .. Det sagde læge sækratæren ikke noget om ... Heller ikke hvad det kom af .. Jeg er faglært kok, og syndes bestemt jeg spiser masser af kød, ost osv ..
    Men ellers held og lykke alle herinde med jeres b 12 bøvl ☺️
  • Indstillinger
    Jeg ved godt at det er et gammelt opslag med fik konstateret folin mangel som 14 årig og B12 mangel for en uge siden (er 16 nu)
  • Indstillinger
    lexandrajlexandraj
    Redigeret 15 september, 2021, 06:27

    Vitamin B12 - https://weightworld.dk Veldig bra produkt!

Log in eller Registrér for at kommentere.