Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

mavesmerter

Hej er der nogen der har et godt råd,jeg har stærke smerter efter indtagelse af mad,jeg spiser kun lyst brød uden smør eller margarine med banan eller syltetøj det er det der giver mindst smerte,smerterne kommer straks efter indtagelsen af maden og varer nogen timer,varm mad kan jeg slet ikke tåle ej heller kød,hvis jeg kommer til at spise noget jeg slet ikke kan tåle får jeg nogen frygtelige smerter som varer ca 24 timer,jeg drikker megen mælk det kan jeg mærkelig nok tåle.
Lægerne har opgivet de kan ikke finde årsagen til smerterne som sidder lige ved navlen.
m v h carlo1
«1

Kommentarer

  • Indstillinger
    hej
    er du blevet testet for gluten allergi? hvis ikke kan du prøve det, det kan evt. være det.....
    knus
  • Indstillinger
    Har prøvet masser af brød mm uden gluten,uden nogen effekt m v h
  • Indstillinger
    hej..

    Det er ikke kun i brød der er gluten i. Jeg synes du skal gå til din læge og få taget den prøve, det er kun en blodprøve der skal til...
  • Indstillinger
    Hej Carlo1
    Jeg er spændt på at høre om du har fået taget den prøve??
    Og hvad undersøgelser du ellers har været igennem??
    Måske nogle af os kan komme med nogle ideer!!
    Ps så synes jeg det ville være rart at de som skriver indlæg, engang imellem kigger ind og svarer på evt spørgsmål, men hvad synes i andre??
    Mvh Momse1
  • Indstillinger
    Tak for svaret,jeg er testet for gluten.
    Det startede med at de fjernede galdeblæren,uden effekt,har været igennem alle de scanninger der findes,røngten,ultralyd,kikkert undersøgelse af maven(3 gange)kikkert undersøgelse af tarme,blodgennemstrømning i tarme.lægerne har opgivet nu,kan ikke forklare årsagen til smerterne.
    jeg håber stadig på et mirakel tips'
    m v h carlo1
  • Indstillinger
    Hej igen carlo1

    Når du nu har fået fjernet galdeblæren, har du så fået questran??
    Du har godt nok været igennem mange undersøgelser uden resultat, men du skal ikke lade dem opgive dig.
    Nu ved jeg ikke hvor du bor og hvilket hospital du går på, måske du kan blive sendt vider til et andet, du skal bare blive ved.
    Jeg har det ikke så slemt som dig, men slemt nok for mig...og jeg bliver ved. Finde noget på nettet ang mit problem og forlanger de undersøger mig for det osv osv.
    En anden ting kunne måske være en omlægning af kosten, hvis du ikke har gjort det. Har du prøvet lene hanssons metode?? Du kunne også prøve at få lavet en vega-test hos hende, måske det er vær at prøve.... håber at høre hvad du finder på og høre nyt..
    mvh momse1
  • Indstillinger
    jeg vil helt klart også anbefale dig at få noget zoneterapi, det virker rigtig godt på fordøjelsesproblemer.
  • Indstillinger
    Tak for alle svarene
    Det er Køge der lavede alle de første undersøgelser,da de ikke kunne komme videre kom jeg på Hvidovre Hospital hvor de fortsatte med flere undersøgelser,de kunne heller ikke finde årsagen til smerterne.Har prøvet zoneterapi uden held,i øjeblikket går jeg til akupunktur på en smerteklinik.
    Det navn questran kender jeg ikke,ej heller lene hanssons metode,det vil jeg undersøge.
    Mange tak for de oplysninger.
    M v h carlo1
  • Indstillinger
    Har du prøvet kiropraktoren ?? Der er rigtig mange nerver som går fra ryggen og forskellige steder hen i maven og tarmene. Det kan godt være det lyder mærkeligt hvis ikke man har ondt i ryggen, men det var måske et forsøg værd..
  • Indstillinger
    Tak til jlfs08
    Lægerne har talt om at det kunne stamme fra ryggen,men de har ikke gjort noget ved det endnu,det kan værre jeg skal nævne det for dem,eller prøve uden om dem.
    m v h carlo1
Log in eller Registrér for at kommentere.