depression og skizofreni
man kan vel godt have begge dele, er jeg kommet til at tænke på, jeg har fået en skizofrenidiagnose for en del år siden, og får medicin imod det, og hver gang jeg taler med min psykiater regulerer han på den antipsykotiske medicin og vil ikke tale om at jeg føler mig deprimeret, jeg har dog prøvet de nye selektive serotonin optagelseshæmmere, lykkepiller, og de hjælper altså ikke, jeg går hele tiden og er trist og han tager sig ikke af det, måske fordi jeg har stærke symptomer på skizofreni, men jeg mener nu at man godt kan være deprimeret også, jeg er rigtig træt af at være deprimeret, men hvad skal jeg gøre jeg har været til to psykiatere og ingen af dem vil behandle mig for depression, men giver mig medicin for skizofreni, og det har stået på i årevis, hvad skal jeg gøre?
Kommentarer
God vind!
hvis du føler dig depremeret. For hvergang jeg får mindre antipsykotisk medicin bliver jeg mere lykkelig og får mere livsglæde.
Jeg bor ikke i jylland men der burde findes et værested - prøv evt at ringe til sind og spørg ?