Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

mangel på følelse når penis er slap/lille penis som slap.

Redigeret 28 januar, 2009, 10:16 i Mandlige sexproblemer
hej, jeg er en ung fyr på 20 år. når min penis er slap har jeg nogle gange svært ved at føle det store når den bliver rørt, det er først når der kommer ekstra blod til eller bliver opstemt. og når min penis er slap kan den nogle gange blive ekstrem tynd/lille "også der hvor jeg har størst problem med følelses problemer" skal lige siges at i stiv tilstand er den ca 19cm så det er ikke pga. den er lille. håber i vil taget problemet seriøst da jeg har det træls med at gå i bad med de andre da det ligner min penis er meget lille.

Kommentarer

  • Indstillinger
    En slap penis ER ikke specielt følsom; jeg mener hvis den var det, så ville den jo rejse sig, hver gang bare underbukserne kom til at gnide lidt, og det ville vel være lidt besværligt?

    Når den skal vise, hvad den kan, så er der jo ingen problemer. Og i øvrigt noget må der vel være, for den rejser sig jo, når den skal? Ja, det er i hvert fald, hvad jeg forstår på dit indlæg? Vi har forskellige erotiske zoner, og vi reagerer forskelligt, det må man lære, når man får en ny partner. Og man må især lære, at man skal fortælle det til sin partner.

    Jeg tager dit problem seriøst, for det ligner noget rigtigt mange andre også har: Hvad tror og tænker de andre??? Så længe man ikke gør noget ulovligt eller noget, der direkte generer andre, så kan det vel være ligegyldigt, hvad de tænker?

    Den ligger latent hos rigtigt mange mennesker, uha, hvad tænker andre mon, så det bør du bestemt øve dig i. Så længe du ved, at den altså er god nok, er det så ikke stjernehamrende ligegyldigt, hvad andre eventuelt tænker? Jeg skriver eventuelt, for hvor meget tror du i grunden andre tænker på din penis??? Hvor meget tænker du på de andres? Jo, du bemærker at nogen har en slap, der er større end din, men ved du hvor store de så kan blive??
    Hvis nogen siger noget, kan du da helt klart svare, at så skal de da bare se, hvad den kan?? Fortælle de andre, at der for nærværende ”sgu” ikke er noget at vise sig frem for, hvorfor han holder sig for sig selv. Og så i øvrigt grine af dem, for du har bestemt ikke noget at være flov over.

    Næ, øv du dig hellere i at blive en god, opmærksom elsker, der kan give og modtage noget rigtigt dejligt sex, så vil den pige, der får glæde af dig, garanteret aldrig generes af at den er lille, når hun alligevel ikke skal ”bruge” den.
Log in eller Registrér for at kommentere.