Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Big Bang.

Nu har jeg ventet spændt en time, om det skulle blive mørkt uden for. Hvem fanden har bedt nogen om at lege med så stærke kræfter under jorden. Jeg er da ligeglad med, hvordan jorden blev til, når jeg tænker på risikoen. Hvem starter med at give lov til sådan noget.
Jeg ved alt om, hvad nye opdagelser har gjort for menneskeheden. Man skulle tro, de godt kunne finde ud af at dyrke kartofler i Sahara og brødføde Afrika, så. Det ville være noget.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Nu er jeg mere end nysgerrig, hvad taler du om.

    Jeg tænkte, sker der ulykker må jeg kigge i ekstrabladet. Ganske rigtigt, nu ved jeg hvad du mener. Det er godt det går stærkt, når/hvis der sker noget af den slags en dag.
    Men de skal såmænd nok få held en dag med at ødelægge alt, på den ene eller anden måde. Atomkrig f.eks.

    Jeg læste en roman, for nogle år siden, om nogle videnskabsfolk, der skabte et lille sort hul. Det voksede og voksede og opslugte alt. Til sidst fandt man dog en udvej, for at stoppe det. Naturligvis, det var jo en historie. Det er jo ikke sikkert, det altid går sådan i virkeligheden.
Log in eller Registrér for at kommentere.