Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Velkommen til de nye debatter

Redigeret 19 august, 2008, 05:32 i Brystkræft
Kære bruger,

Som du sikkert har lagt mærke til, har Netdoktor skiftet udseende og nu fået et mere tidssvarende design. Samtidig byder vi velkommen til helt nye debatter, hvor alle debatdeltagere skal være logget på med anonyme brugernavne for at kunne skrive med i debatterne. Det har længe været et ønske fra mange debatdeltagere, så vi er glade for endelig at kunne imødekomme det.

Måske vil du gerne gemme nogle af dine tidligere debatindlæg eller bruge dem som udgangspunkt for en diskussion i de nye debatter. Frem til den 11. juli klokken 12 vil du kunne gå ind i de gamle debatter og hente de indlæg, du vil bruge. Den 11 juli klokken 12 vil de gamle debatter blive lukket helt ned, og der vil ikke længere være adgang til dem.

Find de gamle debatter ved at bruge dette link: http://www.netdoktor.dk/gammeldebat/index.shtml

Velkommen og god fornøjelse med de nye debatter.


De bedste hilsner

Netdoktor

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg blev opereret for brystkræft i december 2001 og fik kemo og strålehandling i 2002. Det var en slem omgang.
    I 2006 fik jeg observeret en lille knude på venstre lunge, en lille aflægger af brystkræften. Knuden blev fjernet på Odense Universitshospital. Var hjemme en måned efter p.g.a. smerter. Ribbenene skulle ligge falde på plads igen.
    For ca. 2 måneder siden opdagede jeg en lille knude på ryggen lige over det ar jeg havde fra operationen i 2006. Jeg blev skannet og fik fjernet knuden på Holbæk Sygehus. Ja igen måtte de konstatere at der var et lille område med hævede lymfekirtler og knuden indeholdt metastaser.
    Er nu startet på en kemobehandling på Rigshospitalet. Det skal så kører over et år og jeg kommer ind 1 gang om ugen og får 1 - 2 indsprøjtninger og hver 3 måned skal jeg så skannes så de kan se om behandlingen virker. Nu her 4 dage efter de første 2 indsprøjtninger har jeg fået ondt i det område som der er konstateret kræft i. Måske er det normalt at det gør ondt fordi det virker med behandlingen.
    Denne kemobehandling er meget mildere end den jeg fik for 6 år siden, hvor jeg både mistede håret og var dårlig et helt døgn efter. Det sker slet ikke nu så det er da positivt. Jeg har højst været meget træt og fik en underlig metalsmag i munden dagen efter.
    Er der andre der skal igennem det samme, så vil jeg meget gerne høre jeres reaktioner på behandlingen.
    I må meget gerne maile til mig. umj@dmu.dk
    Med venlig hilsen
    Ulla Majbritt Jensen
    Tølløse
Log in eller Registrér for at kommentere.