Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

1115116118120121134

Kommentarer

  • Indstillinger

    Kran.
    Tilbage til emnet.
    Måske vi kan få admin til at fjerne de sidste 6 indlæg, da de ikke holder sig til emnet.
    På forhånd tak.
    Mvh familiefar

  • Indstillinger
    FluffingFluffing
    Redigeret 30 november, 2018, 18:51

    Jeg har slettet mit indlæg, fordi Netdoktor aktivt ødelægger tråden ved at tillade Trolde, som spammer med negativt nonsens, og dermed forhindrer en i forvejen svær debat, hvor de fleste deltagere allerede føler sig udsatte med et meget personligt emne.

  • Indstillinger

    Det her er da en fantastisk tråd, tror jeg også vil igang, kunne da være skønt med nogle ekstra cm bare 5*GG jeg ligger i den helt lave ende af snittet på længden, men er hvis lige med i omkreds, så lidt mere vil da være fantastisk, det er da lidt træls at have en grover, når man har en lille pik, blandt i andre mænd, har i gode råd til en nybegynder er i mere end velkomne:-) glæder mig til at få startet:-) Er der iøvrigt et link hvor man kan se hvordan den skal sidde ordenligt?

  • Indstillinger
    FluffingFluffing
    Redigeret 30 november, 2018, 18:51

    Jeg har slettet mit indlæg, fordi Netdoktor aktivt ødelægger tråden ved at tillade Trolde, som spammer med negativt nonsens, og dermed forhindrer en i forvejen svær debat, hvor de fleste deltagere allerede føler sig udsatte med et meget personligt emne.

  • Indstillinger

    Jeg Hater på ingen måde...!!!
    Faktisk så har jeg selv silikone bryster.
    Måske jeg fik formuleret mig forkert:-(
    Jeg har i mange år levet sammen med en mand, som har rejsningsproblemer.
    Men af samme grund udtalte jeg mig, fordi jeg tænker at vores sexliv har overlevet fordi at han så kan en masse andre ting seksuelt.
    Vi har et forhold med problemer ligesom alle andre!!
    Min eneste pointe var, at det også er rigtig rart hvis mænd kan andet end fremstille en stor pik!
    Jeg håber bare ikke at I glemmer alt andet omkring sex...!!
    Jeg har læst et sted at mænd med store lem, bare knalder derud af, fordi de har selvtilliden i orden.
    Hvor imod mænd med mindre lem, gør sig mere umage i sengen, angiveligt for at kompensere...
    Jeg vil i hvert fald til en hver tid foretrække en mand med en lille penis, som så gider at gøre sig umage i sengen!!

  • Indstillinger
    SteogeoSteogeo
    Redigeret 26 november, 2018, 23:40

    Efter nogle års pause fra Male edge, er jeg nu startet op igen 😁 Gainede 1,5 cm for Ca. 5 år siden, som tog mig 3-4 måneder mener jeg ☺️

    Nu jeg så igang igen, og vil have lidt ekstra på kødstaven. Mit spørgsmål er så bare hvad i tænker om at rive i banditten, mens man kører sit trække program ved siden af 😁 ser blandende meninger på andre sites, men hvad er jeres erfaring?

    Er det et No-Go, eller kan det gå en gang i ugen evt?

    Og til familiefar - hvor er det fedt at se du giver så meget info ud til andre 👍 det sku iorden

  • Indstillinger

    Hej steogeo og halvnudisten velkommen til debatten.
    Halvnudisten hvis du ikke har en extender og du er i den helt korte ende af skalaen ( under 10 cm) målt fra skambenet til spidsen af pikhovedet (udstrakt) er der kun én producent af extenderere ( skriv hvis det er tilfældet) ellers vil jeg som altid IKKE anbefale nogen producenter da alle extendere virker på samme måde og dette er ikke en reklame for noget eller nogen.
    Jeg vil dog anbefale at købe en med metalstænger da dem af ren plast kan knække (hørt flere gange og fra flere forskellige producenter).

    Mvh familiefar

  • Indstillinger

    Mange tak Jeg købte faktisk en for nogle år siden, jeg er dog ikke rigtigt kommet igang med at bruge den, men nu vil jeg følge med her, så mon ikke det motivere en lille smule:-)
    Jeg er ikke helt nede men dog i bundet af det normale snit, så nogle cm vil da være fedt at få på:-) Modellen er en Andro extender og den er ikke lavet af plast, men den er ikke nemt at have med at gøreGG har målt helt ind til benet og får 14.8cm helt indGG Men så ved jeg målene er helt ens hver gang:-) I slap er det ikke nemt at måle, den holder sig aldrig helt inde ved berøring, så det må altså vente til en dag jeg er fuld og virkelig træt:-)

  • Indstillinger

    Hej alle
    Det skal jo lige siges at en gennemsnitlig pik i Danmark er 14,8 cm lang og 12 cm i omkreds, men det ændre jo ikke ved at man ikke kan ønske mere i både længe og omkreds.
    Det kræver som sagt mange gange før flid og dedikation.
    Med en extender kan man forvente at vokse med ca 0,003 cm pr time man har den på.
    Så det handler om mange timer og over lang tid.
    Mvh familiefar

  • Indstillinger
    Redigeret 27 november, 2018, 22:03

    Jeg kan se flere har skrevet hvor meget træk de bruger, hvordan kan i egentlig se det, jeg kan mærke den strækker og klemmer tvivler på der kommer meget blod frem og tilbage til hovedet..
    Så du mener faktisk jeg er gennemsnittet? tror faktisk min er under, men som sagt trykkede jeg også hård tilbage, for at være sikker på, at få det nøjagtige mål hver gang...

Log in eller Registrér for at kommentere.