Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Giftig information

Redigeret 10 august, 2015, 03:37 i Utroskab
Hej

Jeg fandt for ca. 9 dage siden ud af at min kone har været mig utro. Jeg ved også med hvem. Nu har jeg så fundet ud af, at manden hun var mig utro med, har en kæreste som også har et barn.

Mit spørgsmål lyder. Fortæller jeg hende det på facebook eller skal jeg lade det ligge? Jeg har virkeligt lyst til at ramme ham, men jeg rammer jo også hende og hendes barn.

Hvad gør jeg?

Mvh
Frustreret
«1

Kommentarer

  • Indstillinger
    Utroskab er gift i alle forhold (medmindre andet er aftalt).
    Så jeg ville planlægge min egen exit og lade hende og ham kvæles i deres egne løgne.
    Finde billeder af begge og sætte det op på lygtepælene nær hans hus/ lejlighed med teksten utro, så alle kunne se det.
    Skrive det på hans Facebook væg dagen før du efterlader hende med alt.
    Så kan de selv mærke hvor ondt det gør.
  • Indstillinger
    Jeg forstår din tankegang, men sagens natur er den (uden at jeg skal gå i dybden om hvorfor osv), at jeg har valgt at forsætte mit forhold, hvorfor jeg ikke har tænkt mig at gøre hende (min kone) ondt. Grunden til det er, at jeg har for meget på spil jf. børn mv. samt det faktum at jeg virkeligt elsker hende.

    Jeg er mere i tvivl om hvorvidt jeg skal sige det til hans kæreste for egen personlig gain, eller om jeg skal tage hans kærestes følelser og familieliv i betragtning og æde min stolthed?

    Mvh
    ME
  • Indstillinger
    Kortene på borde/ sandheden skal frem på godt og ondt.
    Din kærest/kone skal vide at enten gør hun det ellers gør du det.
    Det kan jo være hendes "straf".
    Hun har valgt at gøre det vel vidende at det er forkert og det har han også.
    Nu ved din side det, men hun mangler den viden du har og hun har ret til at vide det.
    Tænk på det omvendt. Ville du ikke gerne vide det?
  • Indstillinger
    Min kone ved godt at jeg ved det. Min kone ved også at jeg ved hvem det er, og nu ved hun også at han havde en kæreste på det tidspunkt.

    Men skal hans kæreste vide det?
  • Indstillinger
    Ja hun skal vide det så hun holder ham væk fra din kvinde.
    Du skal ikke æde din stolthed for der vil det ske igen og du har jo ikke gjort noget galt.
    Vis dig som en handlekraftig mand og ikke en underdanig skødehund.
    Jeg går ud fra at du ikke vil rede dit forhold hvis det sker igen.
  • Indstillinger
    Hvis det sker igen, så er det helt ud af vagten. Det ville jeg ikke kunne acceptere. 1 time, shame on you, 2 time, shame on me.
  • Indstillinger
    Det var sket 1. gang hvis det var mig.
  • Indstillinger
    Tja. Kærlighed er en mærkelig ting. Jeg siger heller ikke at det ikke gør ondt, har været der før faktisk med en anden kone hvor hun røg på porten med det samme. Her er der bare flere aspekter i det, end der var dengang.
  • Indstillinger
    "Mit spørgsmål lyder. Fortæller jeg hende det på facebook eller skal jeg lade det ligge? Jeg har virkeligt lyst til at ramme ham, men jeg rammer jo også hende og hendes barn."



    Du skal da slet ikke gøre det på facebook, det er en frygtelig tanke. Jeg vil mene du bør lade det ligge. Hvem tror du det kommer til at ramme mest. ?
  • Indstillinger
    Nu var det en privatbesked i hendes Mail boks. Men er bange for at hun slet ikke vil vide det og at det skader hende og barnet.
Log in eller Registrér for at kommentere.