Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Svamp på Penis.

Redigeret 23 juli, 2015, 12:33 i Spørg Netdoktors brugere
Hej, jeg har noget svamp på penis hovdet som jeg har døjet med i rigtig lang tid her på det seneste jeg har brugt bentacot cream og canesten creme og nu er jeg igang med sådan en pille, men syns ikke rigtig de hjælper, mine symptoner er faktisk kun jeg er meget rød på selve penis hovdet lige nu så ville lige høre om i kender noget der kan hjælpe mig! :)
«1

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Morten.
    Når du vasker dig skal du ikke vaske dit pikhovedet med sæbe eller andet end vand ej heller smøre den med creme.
    Hvis du bare vil vaske pikhovedet skal du bruge intimsæbe.
    Deodorant og lignende i den region er ligeledes et nej.
    Det er parfumen der giver en normal allergisk reaktion som langt de fleste mænd får.
    Håber det virker for dig.
    Mvh familiefar
  • Indstillinger
    Hej Familiefar!
    Kan ikke rigtig se hvordan jeg skal slippe fra svampen på den måde vis pillerne ikke virker, men det er noteret og det er værd at give et forsøg! :)

    Tak for dit råd! :)
  • Indstillinger
    Du kan tage nok så mange piller og bruge nok så meget creme mod svamp, men hvis det ikke er svamp men er en allergisk reaktion vi det kun hjælpe at fjerne årsagen.
  • Indstillinger
    Hej familiefar.

    Jeg vil prøve og gøre det du siger her i aften og lade værd med at smøre så vil jeg lige melde tilbage igen om det er beder, men det kan jo ikke skade og prøve det! :)
  • Indstillinger
    Jeg har selv været i gennem en tur med cannesten fordi jeg havde brugt en almindelig fugtighedscreme og havde fået lidt på pikhovedet.
    Der skal ikke så meget til at få en reaktion.
  • Indstillinger
    Hej igen efter jeg prøvede det du sagde syns beg selv det er blivet beder men hvor lang tid tager det ca så det er normalt igen?
  • Indstillinger
    Det kan svinge fra 3 dage til 10 dage.
    Det er jo for altid du skal holde pikken ren med vand og KUN vand under forhuden ellers er det intimsæbe.
    Godt du mener det virker.
    Mvh familiefar
  • Indstillinger
    Okay tak for rådet svinger lige tilbage igen i morgen og ser om det er blevet beder.

    Sagde du selv havde prøvet noget lign, hvorlang tid tog det før at dit var væk?
  • Indstillinger
    Jeg heeler ret hurtigt så det tog kun 4 dage.
    Det kommer an på hvor slemt det er.
  • Indstillinger
    Hej igen blev dit også mere pink agtig efter de 2 første dage alså udslettet?
Log in eller Registrér for at kommentere.