Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

En masse talgknopper på penis

Redigeret 30 april, 2015, 10:25 i Spørg Netdoktors brugere
Hej jeg er en dreng der dsv har en masse talgknopper på min penis. jeg har en helt masse så man kan nærmest ikke undgå og se dem.. har været til lægen med det og han sagde det var talgknopper derfra jeg ved det =) Nogen der ved om man kan fjerne det, da jeg synes det er rigtig pinligt og rende rundt med..

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har prøvet at have dem på øjenlågene (også meget følsom hud) og der brugte jeg en synål da det groft sagt er en hudorm uden en porre den kan komme ud af uden hjælp, men vær forsigtig.
    De kommer dog igen med års mellemrum.
    En ting er sikkert : De forsvinder ikke af sig selv lige som en bums.
  • Indstillinger
    Okay, men da jeg har en del tænker jeg ikke den metode vil virke for mig dsv.
  • Indstillinger
    Hvis dit problem er stort nok kan du vel indføre, at du ordner 10 om dagen med den synål. På et tidspunkt er de væk alle sammen. 10 dage - og du har fået fjernet 100.

    Husk dog - det skal være en meget spids synål, og du bør sørge for, at den er ren hele tiden. Du kan evt bruge den gode gamle metode: Før nålespidsen ind i noget ild, før du stikker i knoppen; du kan måske have et stearinlys tændt. Og du skal holde hånden roligt og kun stikke i knoppen, gerne forsigtigt fra siden.

    Men - bortset fra det, så er det ikke pinligt, det er helt almindeligt og det smitter ikke.
  • Indstillinger
    Det er en god idé Lotte med 10 om dagen, men brug aldrig stearinlys.
    Kun gasligthere kan bruges da stearinlys soder meget og efterlader møg på nålen.
Log in eller Registrér for at kommentere.