Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Problemer med oprejsning?

Redigeret 12 august, 2014, 16:40 i Mandlige sexproblemer
Jeg er en 18 årig dreng med en normal penis. Jeg har aldrig nogensinde haft problemer eller tanker om at jeg ikke skulle kunne få fuld oprejsning som 18 årig..
jeg har været sammen med min kæreste i over 1 år. Og for 3 uger siden skete det første gang. Jeg aner ikke hvorfor. Men så ugen efter var vi til fest og ville gøre det der, og der kunne jeg os sagtens få den op.. Men nu igen har der været to gange hvor jeg bare har kunnet mærke at den ikke er blevet ordenlig stiv..

Jeg får det så dårligt! hvad kan det dog være? tænk på jeg er 18 år!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Inden det udvikler sig til et større psykisk problem for dig, skulle du måske lige smutte hen til lægen og få undersøgt, om der skulle være noget fysisk i vejen. Og - da det nu desværre er meget smart blandt unge, vil jeg lige spørge: Du har ikke ligget og rodet med stoffer, vel? Hvis ja, så har du muligvis svaret der.
  • Indstillinger
    altså har ALDRIG rørt nogen form for stoffer, så det kan umuligt være det :)
  • Indstillinger
    Hejsa

    Jeg er midt i fyrrene og har prøvet det et par gange. Jeg blev også meget overrasket. Jeg tror et er bedst, man ikke spekulerer alt for dybt over det. Hellere slappe af og trække på smilebåndet af det og så ellers bare nyde det seksuelle samvær som et dejligt langt forspil, hvis der ikke er "gevinst" i form af en rejsning. Det kan måske også være rart for dig at høre lægens ord for at du er sund og rask. Jeg tror under alle omstændigheder at det nemt kan blive en ond cirkel, hvis man går og siger: Jeg kan ikke.

    mvh
    anonym
  • Indstillinger
    er 20 år og har aldrig haft problemer med at få rejsning, men de sidste to gange har jeg haft problemer med at holde den stiv når jeg har sex med min kæreste og er ved at blive sindsyg bange for at det kommer til at være sådan resten a mit liv !!
  • Indstillinger
    Blot det, at du nu "er ved at blive sindsyg bange for at det kommer til at være sådan resten a mit liv !!" er nok til, at du ikke kan holde din rejsning.

    Det er faktisk ganske normalt, at den ikke vil være på "toppen" hver eneste gang, men hvis det bliver et problem for dig, så vil det problem bare vokse, så derfor skal du prøve at slappe af.

    Har du lidt vel meget om ørerne for tiden? Har du noget ekstra, du går og tumler med? Alt sådan noget kan sagtens spille ind.

    Det kan faktisk være en hel god ide lige at smutte til læge for at få undersøgt, om der fysisk skulle være noget i vejen, hvilket der nok ikke er, men så har du fået den tanke ud af verden, og så må du koncentrere dig om at slappe af, og få en god snak med din kæreste, for det er altså ikke ualmindeligt.

    Held og lykke
  • Indstillinger
    Hvis du vil vide mere om impotens og hvad der kan være årsagen til det, er du velkommen til at følge nogle af emnerne på min blog.

    Jeg har samtidig samlet en række artikler, hvor en af dem blandt andet omhandler impotens.

    Du kan finde artiklen her http://letmedicin.dk/impotens
  • Indstillinger
    Den sidste der har skrevet et indlæg i denne debat er for 5 år siden. Den eneste der ikke er hoppet af Netdoktordebaten er lotte123
Log in eller Registrér for at kommentere.