Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kan hun være blevet gravid??

Redigeret 25 juni, 2014, 07:04 i Åben debat om sex
Hej alle.

Skal lige siges at jeg er TOTALT paranoid og har endnu engang ødelagt det der skulle have været et godt samleje med en pige jeg har datet et godt stykke tid.

Jeg er simpelthen så paranoid for at komme til at gøre en pige gravid, så mit fokus slet ikke er på at nyde sex, hvilket ødelagde samlejet inden det egentlig kom rigtig igang.

Jeg giver hende finger og hun giver mig kort et handjob. (Kan se efterfølgende at mine underbukser er lidt slimede (præsæd) .. Jeg sørger selvfølgelig for ikke at røre ved mig selv inden jeg tager kondom på..

Efter jeg har taget kondomet på og vi skal til at igang rører hun ved min penis altså uden på kondomet.. Jeg går i panik og finder på en undskyldning for at skifte det..

Derefter får jeg det skiftet og da vi prøver at gå igang tager hun fat om penis for at prøve at få den ind i hendes fisse.. Da det slet ikke fungere går jeg op og tager glidecreme udenpå og så får jeg den op en gang, men selve gnisten er fuldstændig død.

Sidder efterfølgende tilbage og er sur og skuffet på mig selv, men næste mere BANGE for at hun kunne være blevet gravid.

I min logiske verden ville der være 100000000000 uønskede graviditeter hele tiden hvis der ikke skulle mere til, men min logiske sans virker bare ikke efter en traumatisk oplevelse for nogle år siden.

Men altså, vil i synes jeg skulle få pigen til at spise en fortrydelsespille??

Da jeg spurgte hende om hun mærkede om min pik var fugtig da hun gav mig et handjob svarede hun nej, men spørgsmålet er om en lille plet overført fra penis til hånd til kondom kan gøre en gravid??

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg foreslår, at du i første omgang sætter dig ordentligt ind i en grundig og dybtegående, seriøs seksualvejledning, så du ved, hvordan man bliver gravid, og hvordan man IKKE bliver det, for naturligvis bliver man ikke gravid af det, du fortæller – hvis det ellers også er foregået på den måde, som du beskriver, men det virker som om, du er ret uvidende omkring det hele – og så bliver man naturligvis nervøs og i tvivl.

    Og så skal du lære at sætte det kondom rigtigt på – for jeg kan da godt forstå, at du bliver usikker, når du sætter det på uden at røre ved dig selv – hvordan kan man i øvrigt det? Du skal da sikre dig, at det sidder ordentligt. Du kan eventuelt lige tørre dig af bagefter, eller simpelt hen lige vente et øjeblik inden du stikker hånden langt op i hende. Et kondom, der ikke er for gammelt, i en god kvalitet, der passer, som er sat korrekt på – OG som bruges helt fra start til slut, er en virkelig god prævention, der burde berolige dig, og få dig til at nyde samværet.

    Fortrydelsespiller er et kraftigt hormonpræparat, som pigen slet, slet ikke har specielt godt af, hvorfor det kun skal bruges i yderste nødstilfælde, så du kan simpelt hen ikke tillade dig at forlange, at pigen skal tage noget sådant hver gang I har haft sex, og slet ikke i et sådant tilfælde, hvor risikoen ikke har været til stede.

    Men – først og fremmest – sørg for at få en grundig vejledning i emnet seksualitet og forplantning. Der findes givet en masse gode sider på nettet – ellers har biblioteket masser af gode bøger.

    Når først du ved helt og aldeles, hvad det drejer sig om, kan du givet slappe mere af.
Log in eller Registrér for at kommentere.