Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kan hun være gravid? Sæd måske på finger

Redigeret 21 april, 2014, 03:17 i Seksuel debut
Min kærste gav mig blowjob hvor det meste skulle ind i hendes mund, men noget ramte ned på min mave, og jeg kom til at røre ved det. Det var ikke ret meget jeg rørte ved det, men ville jo være underligt hvis der ikke kom en sædcelle med. Jeg prøvede at tører mine hænder i dynen, men ved ikke om det er nok for at få sæden væk+vi rodede jo rundt i dynen og holdte om hinanden inden jeg gav hende finger. Vi mener det var 30-45 minutter efter jeg rørte ved sæden jeg gav jeg hende finger. Jeg har læst mange debatter om man kan blive gravid og ved det nogen står man ikke kan.....

Og vi kan først få tjekket om hun er gravid om 3 uger, pga vi gjorde det dagen efter hun havde gået af med hendes mens.
Kh: Den spekulerende

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hvis det vel at mærke også ER sket på den måde, som du beskriver, så er hun ikke blevet gravid af det. Der er dog ingen andre end jer selv, der ved, hvad der helt præcist er foregået, så derfor er mit svar her KUN ud fra det, du beskriver - f.eks. at der er gået ½ time fra du fik lidt sæd på fingeren til du overhovedet kom i nærheden af hendes kønsdele.

    Men - nu er sex jo altså ikke bare en leg; man skal vide, hvad man gør, så derfor foreslår jeg, at I begge - inden I næste gang kaster jer ud i sexlivets fornøjelser - sørger for at få noget helt elementær seksualvejledning. Som du beskriver det her, er det tydeligt, at ingen af jer ved ret meget om det emne.

    Og - indtil I har 100% styr på, hvad det hele handler om, bør du bruge kondom - og det helt fra start til slut. Det er ikke "kun" graviditet I skal vide noget om, det er også diverse kønsoverførte sygdomme. Det vigtigste i den "leg" er at I lærer passe ordentligt på jer selv og hinanden.
Log in eller Registrér for at kommentere.