Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

afførringspiller

Redigeret 28 august, 2013, 08:11 i Bulimi
Hej.

Jeg er bange for mit overforbrug af afførringspiller kan få mig til at falde om i trafikken og jeg er bange for jeg ikke hurtigt nok kommer på hospitalet.

Jeg er ikke bange for at dø, men jeg er bange for den effekt andre oplever ved jeg evt. falder om. Det er mit problem og jeg vil ikke dø foran øjnene på uskyldige mennesker og især ikke børn!

Måske er problemet egentligt også at jeg ikke er bange for at dø, og derfor bliver ved med at tage så mange afførringspiller og overspise og faste og motionere.

Sidst jeg var glad for mit udseende var da jeg var på min laveste vægt, og jeg brænder for at komme ned under den vægt for at blive glad for mig selv igen.

Jeg vil bare kunne lide mig selv igen både indvendig og udvendig.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej
    Jeg synes det er rigtigt stort skridt at skrive her på forummet. Bulimi er ikke nogen nem situation men der er hjælp at hente. Lægen kan hjælpe med kostomlægning, støtte osv.

    Hvis du synes det er for voldsomt at tale med læge lige nu, så kan du prøve at ringe til Landsforeningen mod spiseforstyrrelser og selvskade: http://www.lmsnyt.dk/
    De hjælper også med bulimi.


    Bedste hilsner
  • Indstillinger
    Hej.

    Jeg har et møde med LMS imorgen og en tid hos lægen på onsdag.

    Det gør mig ekstremt nervøs, fordi jeg har været til lægen en gang hvor jeg ikke blev taget seriøst og derfor er det endnu svære denne gang i frygten for ikke at blive taget seriøs, bare fordi jeg ikke er undervægtig endnu. Heldigvis har jeg fået ny læge!
  • Indstillinger
    Hej
    Jeg kan godt forstå din nervøsitet, men super strækt gået. Respekt herfra.


    Bedste hilsner
Log in eller Registrér for at kommentere.