Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Slettet

Redigeret 31 december, 2012, 10:34 i Inkontinens

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej.
    Du bliver nød til at tale med din mor om dette, så du kan komme til læge og få råd og vejledning. Og gør det hellere nu inden du får det værre.
    Hvis du tisser i bukserne daglig må din mor da også få en mistanke om noget er galt.

    Hvis mine sønner, da de var tolv år ikke havde tillid til mig ville jeg blive meget ked af det. Jeg kan da betro dig, da min søn var 15 år kom han til mig med et problem. Kunne han kan du også. Værre er det heller ikke.

    Står du op og tisser, så kunne du prøve at sætte dig ned.

    Nogle mænd drypper lidt efter de har tisset. Med en finger kan de stryge/presse lidt på undersiden af penis for at få de sidste dråber ud. Din mad må ændres, så maven ikke går mere eller mindre i stå. Men jeg tror ikke du selv kan klare dette uden videre. Du må have hjælp.

    Det er nu ikke kun kvinder, der kan blive "slappe", mænd kan også. Men du skulle da ikke have de problemer nu.
  • Indstillinger
    Hvis du nu havde et problem med din hals, dine ører, din mave, dine ben - eller et femte sted på/kroppen, så ville du vel ikke betænke dig ved at gå til dine forældre, vel?

    Hvorfor er den tissemand mere privatliv for dig? Den er også en del af din krop og man kan også få sygdomme der. Du gør kun livet sværere for dig selv ved at mene, at den - og området omkring den - er noget man skal gå og lide med helt alene. Da du blev skabt, blev den del af kroppen skabt fuldstændig i lighed med resten af din krop - og det er et lige så naturligt område som resten af dig.

    Med mindre dine forældre er læger, så er det ikke dem, der skal se på den, men du skal selvfølgelig gå til dem og sige, hvad du har skrevet her, for du skal med overvejende sandsynlighed en tur til læge, og det er altså IKKE pinligt at fejle noget i de dele - tvært i mod kan det blive et endnu større problem, hvis du i helt misforstået "privatsfære" ikke får gjort noget ved det problem.
  • Indstillinger
    Okay. Du er kun 12 år, så du har nok ikke lært at skrive f.eks. "Tak for hjælpen" endnu.

    Du har sikkert heller ikke lært, at tænke længere end til egen næsetip - hvorfor det slet ikke er faldet dig ind, at andre i samme situation kunne have glæde af at læse dit indlæg.

    I hvert fald er det ikke sådan, man opfører sig i et debatforum.

    Hvis ikke du kunne bruge rådet, så var det det, du skulle have skrevet, i stedet for bare at slette. Andre kunne måske være kommet med noget bedre.

    Det, du her har gjort, er i hvert fald udsøgt uforskammet.

    Så prøv at øve dig lidt i helt elementær høflighed, inden du eventuelt finder på at skrive i et debatforum igen.
  • Indstillinger
    Meget enig.
Log in eller Registrér for at kommentere.