Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Omskæring?

Redigeret 19 maj, 2012, 05:05 i Seksuel debut
Hej Netdoktor..

Jeg har så det problem, at jeg har en forhudsforsnævring der gør, at jeg ikke kan trække min forhud tilbage.

En af dagene i næste uge skal jeg have bestilt en tid hos en læge, så vi kan få snakket om hvor stort et indgreb det vil tage og sådan..

Men jeg overvejer bare en fuld omskæring, da jeg selv synes det er pænest uden noget forhud..

Ens sexliv skulle åbenbart også forbedres, da man burde holde længere fordi ens "hoveds" hud (?) burde blive hærdet, det lyder da selvfølgelig godt nok..

Men hvordan foregår sådan en lille operation? Jeg har læst noget om, at man skal lokalbedøves i penisroden, men jeg er altså virkelig ikke meget for at få stukket en nål i pikken, så jeg overvejer bare at få dem spurgt om det er muligt at få fuld narkose, selvom det nok lyder lidt plat :/

- krillep95

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hvad sagde lægen?

    Det er kun de første par stik i penisroden, som du mærker, da lokalbedøvelsen virker hurtigt. Så fuld narkose - nej!

    Det er minimalt, hvor meget længere man kan holde, bare fordi man er omskåret, så det skal du ikke gå for meget op i.
Log in eller Registrér for at kommentere.