Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Gravid eller hvad ?

Redigeret 23 januar, 2012, 16:57 i Snart gravid
Hej . Jeg er i den situation at min menstruation er udeblevet, det er første gang i flere år, den er og har altid været regelmæssig og kommer på dag 27-28 hver gang . Denne gang har jeg i 3-4 uger følt mig ekstra træt og jeg kan dårligt nok holde mig vågen i 3 timer og jeg sover til "middag" i 4-5 timer og sover også en del timer om natten, jeg har kvalme nærmest konstant og jeg har kastet op flere gange, kvalmen er væk når jeg spiser og jeg spiser stortset hele tiden , jeg er sulten rigtig tit og jeg spiser store måltider og så frugt og grønt ind imellem . Jeg render på toilettet hele tiden og jeg når dårligt nok at sætte mig før jeg føler jeg skal derud igen . Jeg er beyndt i de seneste dage at få underlivssmerter - føles ligesom om min mens skulle komme , men den kommer ikke , der kommer kun hvidt udflåd . Og når jeg spiser , er det de særeste ting jeg spiser, jeg har et stort behov for salt på nærmest alt og i større mængder end jeg plejer. Jeg har taget en test, men det var meget svært at se om det var to streger . Så er jeg gravid eller hvad kan det være/skyldes?

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.