Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Katteallergi

Redigeret 29 december, 2011, 12:37 i Allergi
Hej allesammen!!

Ved i hvis man er ude hos nogle, hvor lang tid der så går før katteallergien mærkes??
Altså jeg har lige været hjemme hos min familie fra min mors side som bor i Allerød og de har 3 katte, som stort set er indenfor hele tiden!!
Og der var altså ikke været den mindste katteallergi og jeg var der ellers i 4 døgn... Og jeg kunne klare at stikke næsen ned i dem og indeånde 20 gange i træk og jeg faldt også i søvn i sådan en stilling med næsen helt nede i katten og der var heller ikke den mindste form for katteallergi...
Jeg fik mine allergiér konstateret, da jeg var 5 år gammel og der havde jeg sådan set pelsdyrallergi, sådan generelt, og siden har jeg jo også haft andre dyr, såsom, fugle, ørkenrotter og et par marsvin...
Og jeg har også gået til ridning da jeg var 8 år gammel, og der var heller ikke den mindste form for allergi...
Men så er spørgsmålet jo så om jeg egentlig ikke kan være vokset fra min katteallergi??
For min allergi burde jo bare have indtræffet i de 4 dage som jeg havde været derovre hos dem, burde der ikke gå omkring en halv time ca.
Og så skulle man altså kunne mærke det, for ellers kan man jo ikke have katteallergi længere...
Eller hvad?? :)

Mvh. Caroline :)

Kommentarer

  • Indstillinger
    du skal være glad --du har sikkert ikke allergi mere ---men hvis det kommer igen --må du gøre lige som den gang du havde det
  • Indstillinger
    Okay, tusind tak for dit svar!! Jeg håber ihvertfald ikke at jeg har det mere, da jeg skal til priktest om mindre end en måned, men ja, du har ret, jeg må bare være på vagt for om det kommer tilbage, hvilket jeg selvfølgelig ikke håber på!! :)
Log in eller Registrér for at kommentere.