Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Arveligt tyndt hår

Redigeret 10 december, 2011, 18:52 i Hårtab
Jeg har læst flere indlæg herinde om hvad man skal gøre hvis man får tyndt hår, men hvad hvis man hele sit liv har haft tyndt hår, kan man så gøre håret tykkere? Jeg har kigget på nogle af de produkter som apoteket sælger, men der står for det meste bag på 'tyndt hår kan være forårsaget af en stresset periode m.m.', men jeg har ikke haft en stresset periode, jeg har bare haft tyndt hår hele mit liv ligesom mine søskende og forældre.

Så kan man bruge produkter imod tyndt hår, hvis det er arveligt betinget og hvilke?

Kommentarer

  • Indstillinger
    det er et gen du har arvet fra din familie ---så jeg kan ikke tænke mig at de midler man hører om vil hjælpe ---

    men du må leve med at sådan er du ---lad håret blive langt --og du kan sætte det op med en knold ---store spænder --roser ---eller når du skal i byen og maje dig ud ---findes der parykker ---
  • Indstillinger
    jeg tror ikke på det produkter men du kan gøre noget for at styrke dit hår så det ikke blive endnu tyndere, brug mild shampoo, hårmassage mens man er i bad, hold dig væk fra kemikalier som hårfarve stylingsprodukter og hårtørre, fladjern o.s.v. Spis sundt, masser af frugt og grønsager, dyrk motion. hvis du gør dette er jeg sikker på at dit hår vil blive stærkere så du ikke taber meget hår.
Log in eller Registrér for at kommentere.