Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Columnaterapi mod astma

Redigeret 2 oktober, 2011, 18:41 i Astma
Hej med jer

Jeg har svær astma - ifølge lægeN på Silkeborg Sygehus.

Jeg fik konstateret det i nov. sidste år og er siden blevet proppet med div. medicamenter. Før hen har jeg kun haft Astmatisk Broncitis.
(Var tæt på at søge Kroniker tilskud indtil for 1½ mdr. siden).

Så gik jeg endnu engang ned med ryggen - for 314. gang - det er ikke nyt i mit liv.
Tilgengæld blev jeg anbefalet at få den blev sat på plads hos en Columnaterapaut - og præcis én, som vi har her i byen. Fik en tid med det samme.
Min slemmeste rygskade/fordrejning ligger omkring 4,5,6 hvivel - idét at jeg er pukkelrygget. Sjovt de samme hvilver der presser på lungerne foran i brystregionen.
Jeg fik lappet skaderne (Alle hvivlerne fra røv til nakke (undskyld udtrykket) sad i øst og vest)) De er sat på plads nu - og jeg har intet astma haft siden!!

Jeg har pludselig fået et nyt liv - og dét er jo fantastisk!!

Så inden I andre bevæger jer ud i div. behandlinger til umenneskelige priser, så få tjekket ryggen - Held og lykke!!

MVH
Rikke Mønsted

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej

    Hvor lyder det dog GODT. Det er vel nok dejligt for dig.

    Jeg har også haft mange problemer med min vejrtrækning. Min lungelæge (har astma) kunne ikke forstå at jeg havde de problemer.

    NU har jeg fået en ny kiropraktor, som har fikset min ryg mellem skulderbladene OG sat min skulder, som er skadet, på plads. Nu har jeg ikke problemer m vejrtrækningen mere.

    Så der er altså "noget om snakken" må jeg sige. Godt du deler din viden med os andre. TAK for det.
  • Indstillinger
    Hej

    Jeg ved ikke med dig, men nu skal jeg snart op og ha` sat ryggen på plads igen. (3 uger siden sidst).

    Den sidste uge har jeg haft bøvl med vejrtrækningen - hvilket passer fint med at ryggen er skidt.

    Melder selvfølgelig lige tilbage ;)

    MVH
    Rikke Mønsted
Log in eller Registrér for at kommentere.