Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Irritation i underlivet

Redigeret 4 september, 2011, 16:24 i Åben debat om sex
Hej jeg har i en uges tid være rød og irriteret på indersiden af mine indre skamlæber. Jeg har prøvet at behandle det med babysalve, og har de sidste to dage gået over til en creme imod svamp, fordi det blev ved med at klø. Men nu har jeg så opdaget, at min kæreste er rød på pikhovedet og det også klør. Så ingen jeg også sætter ham på svampekur, bliver jeg nød til at spørge, hvad i tror det er? og om jeg skal kontakte min læge, eller bare behandle for svamp? og inden nogen forslår det, kan jeg sige at det er ikke en kønssygdom, for vi begge er tro (:

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har selv prøvet at have en svampeinfektion i underlivet, og det lyder ikke som du beskriver, da det ikke umiddelbart var synligt, samt at det var en stærk kløen (og ikke noget man på nogen måder ønsker at dyrke sex med, da enhver kontakt er meget ubehagelig).

    Jeg ville anbefalde at ringe til lægen i morgen og få det afklaret med det samme
  • Indstillinger
    Hej i skal begge behandles hos lægen hvis det er svamp , det kan smitte ved sex i kan få en tabbelet ved lægen hvis det er slem.
Log in eller Registrér for at kommentere.