Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Månehoved og andre bivirkninger

Redigeret 11 juli, 2011, 17:35 i Rygerlunger og KOL
Hej brugere
Min kæreste har lige været til undersøgelse på lungemedicinsk afd. på Bispebjerg hospital. Der er symptomer på både astma og KOL, og hun har nu fået ordineret et inhalationspræparat, som i løbet af 3 måneder skulle hjælpe til opklaringen af hvorvidt der er tale om astma, KOL eller noget helt tredje. Præparatet hedder Symbicort Forte Turbohaler. Listen over mulige bivirkninger er utrolig lang. Vi vil derfor høre, om nogle herinde har erfaringer med bivirkninger, og i så fald hvor omfattende? Vi vil også gerne vide om der findes alternative eller medicinfri behandlinger?
Håber I vil dele jeres erfaringer

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej er bivirkningerne månehoved. jeg ville ikke selv spise et middel der giver denne bivirkning. jeg har kendt to personer der var psykisk syge der for 20 år siden kom på psykriatrisk syghus hvor de gav dem medicin der gav bivirkning med månehoved. de blev anderledes mennesker. og efter nogen tid i behandling døde de begge. om det var der for . ved jeg ikke . men vi havde på fornemmelse af at det kunne være det der forandrede dem så man ikke kunne tale med dem. hvis i ikke føler i får nok hjælp her i danmark . er de tyske lægere ret dygtige og bruger også homopatisk medicin, søg straks læge ved vejrtrækningsproblemer. god bedring.
  • Indstillinger
    Hej Spider68
    Tak for dit svar. Det er ikke just opmuntrende læsning. Der findes chokerende lidt info om bivirkninger for astma/KOL medicin. Vi kunne godt tænke os at supplere vores info om produktet med noget kritisk læsning fx fra folk, som har udviklet sygdom i forbindelse med brug af netop dette produkt.
    Tak fordi du delte dine tanker
    Mvh. Hector
  • Indstillinger
    Hej hektor. tak . håber der er nogle der skriver til jeg.held og lykke
Log in eller Registrér for at kommentere.