Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Røde mærke

Redigeret 28 oktober, 2010, 11:34 i Sjældne sygdomme
Hej ND.
Har fået 1 røde mærke ved siden af mine boller/klunker, altså den sidder næsten øvert på mit lår , den er cirka på 2-3 cm. bred/lang.. Det er lille lille smugle hævet.. Det klør når man endelig rører det, nu har jeg oos fået det ved den modsatte side af.. så nu har jeg fået 2.. Ved i hvad det det kan være? Og er det farligt?

Håber i kan svar mig på det..
Mange hilsner fra Martin

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det her er et debatforum, ikke en lægebrevkasse.
    Men jeg tror nu heller ikke at en læge ville kunne give dig noget svar...

    Det kan jo være alt muligt. Det kan vel klares med en eller anden svampe- eller bakteriedræbende creme, eller måske er det ikke engang nødvendigt.

    Se at ta' til lægen og få kigget på det.
  • Indstillinger
    Selvfølgelig kan en læge da hjælpe dig,det er da det vi har dem til.Lægen kan sikkert hjælpe dig bedre end Anna 184,som først skriver hun ikke tror at lægen kan,derefter leger hun selv læge,for til sidst at opfodre dig til at gå til lægen .Meget mærkeligt.
  • Indstillinger
    Rolig nu.

    Jeg mente selvfølgelig, at en læge ikke ville kunne hjælpe VIA EN BREVKASSE.

    Og jeg leger ikke læge. Jeg siger, at han skal gå til lægen.

    Eftersom Martin spørger om det er noget farligt, forsøger jeg at berolige ham ved at sige, at det formentlig hurtigt vil kunne klares med en creme.
    Det er immervæk sjældent, at hududslæt er farligt, så jeg syntes ikke han skal være nervøs for at tage til lægen.
Log in eller Registrér for at kommentere.