Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp, hvad skal jeg gøre

Redigeret 23 november, 2009, 05:36 i Åben debat om abort
Jeg var min mand utro og skal nu skilles, min beslutning. Men nu er problemet at jeg er blevet gravid med den anden mand. Jeg ønsker brændende at få et bare mere, men vil jeg have et barn med en affære. Hvad skal jeg gøre...?
Jeg har 2 børn i forevejen, en dreng på 3 år og en pige på 4 år..

Kommentarer

  • Indstillinger
    Så vidt jeg kan forstå er dit spørgsmål, om du vil have et barn med en "affære"??

    Det er der jo ikke andre end dig selv, der kan svare på.

    Ligegyldigt hvor enige du og din mand er omkring en skilsmisse, så er det en barsk og hård tid.

    Har du overskuddet til at være alenemor med tre små børn? De to skal også forholde til at deres familie er blevet splittet og har derfor ekstra behov for omsorg og kærlighed, hvad enten de skal bo det ene eller det andet sted. Og det er jo ikke bare et par måneder; det er i lang tid fremover, at de vil have det ekstra behov for tryghed.

    Det er kun dig, der ved om du er stærk nok til det, men selv om det kan se uoverskueligt ud, så har vi gerne kræfterne, når vi skal have dem, og hvis du virkelig brændende ønsker dig et barn mere, så kan du måske også finde kræfterne, men der er mange faktorer inde, som du skal tænke over.

    Eftersom du kalder det en "affære", går jeg ikke ud fra, at den person på nogen måde vil være til stede omkring dette barn, der ventes? Det skal du da også tænke over, om du vil byde et nyt barn.

    Bedste tanker
Log in eller Registrér for at kommentere.