Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Forhuds og glans problemer

Hej! Jeg er en dreng på 15 der har nogle spørgsmål. Det første er vedrørende min forhud siden jeg oplever at den ikke selv går tilbage når jeg får erektion. Dog ved jeg at jeg kun har haft en smule forhuds forsnævring hvilket jeg har fået tjekket af en læge og fået udleveret crem til. Efter at have brugt cremen i 4 uger kan jeg smerteløst tage min forhud op og ned i alle tilstande uden problemer. Dog oplever jeg stadig at jeg er selv nød til at trække min forhud tilbage under erektion. Og når jeg så gøre dette hoppe den på plads igen hvis den bliver rørt. Er der nogle øvelser der kan fikse dette og er det normalt? Min andet spørgesmål er hvordan jeg får min glans til at blive mindre sensitiv siden jeg oplever at den ikke er særlig glad for berøring. Selvom at dens sensitivitet er faldt drastisk siden jeg fik fikset min forhud gøre det stadig ret ondt når den kommer i kontakt med ting. Er der nogle tricks der kan hjælpe med at fikse dette? Alle råd og hjælp er værdsat! KH 15 årige dreng :)

Kommentarer

  • Hej Vik
    Godt du var hos lægen og få creme mod din forsnævring 👍💪
    Det er sgu aldrig sjovt at have lægen til at rode der🤔
    At forhuden kommer ud over hovedet er normalt og betydningsløst i tilfælde af seksuel aktivitet.
    Sensitiviteten vil dog blive nedsat hvis du kan få holdt forhuden tilbage så hovedet bare bliver udsat for indersiden af undertøjet.
    Alternativt kan du købe et par baby sokker og trække over når forhuden er tilbage.
    Efter en 14 dages tid burde følsomheden være lidt mindre, men absolut ikke væk.

    Mvh familiefar

Log in eller Registrér for at kommentere.