Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Blod efter omskæring

Jeg er en 34 årig mand der er blevet omskåret. De har kun fjernet noget af den så skal også dyrke forhuds gymnastik.


Jeg lider af frygt for smerte og jeg skal indrømme jeg har det med at bekymre mig mere end nødvendigt. Men jeg er her ret nervøs


En ting er at jeg faktisk afskyer hvordan den ser ud nu, noget andet er at jeg frygter at det aldrig holder op med at være ømt, samt at jeg tisser i 2 stråler.

Men nu er der gået 7 dage, og jeg bløder stadig. Det er i forskellige mængder men det er i hvert fald ikke holdt op. Jeg var til læge 3 dage efter operationen fordi jeg var bange for infektion men de sagde det var som det skulle være.


Nu jeg bange for at gå til læge igen pga den fortsættende blødning og ikke ved ik jeg laver min gymnastik korrekt.

Har andre prøvet at bløde mere end de 6 dage man siger det vare, og gymnastikken: skal man have den resterende forhud til at samle sig over glansen og blotte den helt?


Jeg kunne godt bruge nogle erfaringer.

Frygter især at jeg aldrig kan have samleje igen og om jeg nogensinde holder op med at være følsom og øm på hovedet.


Mvh

Log in eller Registrér for at kommentere.