Hjem Infektioner Åben debat om infektioner

Virus 2 gange på 14 dage?????

Min teenager søn var ret influenza syg for 14 dage siden i ca. 4 dage( Feber, opkast, meget ondt i hals mm). Derefter frisk i ca. 1 ugen med en del sport og gå med reklamer et par dage. Nu har han det ret on/off skidt igen. Havde opkast 2 gange i går, hævede lymfekirtler og så er hans vildt træt.
Kan han have lavet for meget i sidste uge, så han har presset sin krop at det er vendt tilbage, eller kan han allerede have fået en ny virus?
Normalt er han måske lidt snottet et par dage om året.

Kommentarer

  • Jeg er ikke selv læge, men jeg har ofte selv prøvet at gå for hurtigt i gang igen efter at have været syg, så kan det også hurtigt gå den anden vej igen. Hvis jeg var ham, så ville jeg give mig selv et par dage når jeg er rask før jeg ville give den 110% igen

  • Hej Pjevs111, jeg er ked af at din søn har været igennem endnu en tur! Jeg kender selvfølgelige ikke til alle dine omstændigheder men jeg vil da anbefale at din søn støtter sin krop med dagligt tilskud af vitaminer og mineraler som støtter immunforsvaret.

    D-vitamin, selen, zink og C-vitamin er vigtige at nævne her. D-vitamin er de fleste danskere i underskud af om vinteren, hvilket også er årsagen til at myndighederne anbefaler dette. Selen er også noget danskere generelt får for lidt af så det vil jeg da også anbefale.

    Du kan også tage et produkt som echinaforce, som hjælper på forkølelsessymptomer.
    https://shop.nutriverse.dk/laegemidler/a-vogel-echinaforce-50

    Jeg har haft stor glæde af det og er kommet igennem vinteren uden at blive ramt! Tror det har et godt bidrag med disse produkter.

    Mvh Martin

Log in eller Registrér for at kommentere.