Hjem Hud og hår Åben debat om hud og hår

Inflammatoriske hudreaktioner og hårbundseksem går i udbrud af drikkevand og mad!

Jeg har nu i flere måneder observeret et utal af gange, at min hud 'flammer op' og får ekstrem kløe - blot efter jeg drikker vand (samt ved en stor del af de fleste fødevarer).
Både mit udslæt, akne, skæleksem (eller tør hovedbund) går komplet i udbrud indenfor minutter efter jeg indtager drikkevand (også selv om det blot er ½/1 glas og selv efter jeg for nyligt har filtreret det eller ved købt flaskevand) hvorefter jeg samtidig også oplever pludselig SVIMMELHED, kæmpe uro, mental uklarhed/hjernetåge, 0% koncentrationsevne samt andre fysiske symptomer eller mentale svigt.

Har også testet dette efter flere timers faste, hvor jeg tilmed havde det fint, indtil jeg så drak noget vand og fik de samme reaktioner igen.
Jeg har længe været obs på at jeg tilsyneladende har en del fødevareintolerancer/-overfølsomheder, men især vandet virker til at være en hovedkilde (udover åbenlyse usundheder som sukker, junk, osv.)

Jeg kan stort set intet finde om det her.
Kan det skyldes mangel på enzymer? Eller fibre? Eller andre mave/tarm-lidelser? :-S
Symptomerne er både fysiske og psykiske (bl.a. har de også lejlighedsvist været suppleret med sure opstød, uro.
Jeg har talt med mange forskellige læger om mange af symptomer, men ingen idé.

Log in eller Registrér for at kommentere.