Hjem Mænd Åben debat for mænd

Krummerik

Er der nogen der har fået lavet en operation for en krummerik?

Der kan give noget information, om resultatet.

Jeg går nemlig at overvejer, om det er det jeg skal have lavet.

Min penis har ligesom et ordentligt knæk ned af, når den er stiv.

Det går mig meget på, da jeg er blevet omskåret, for et par år siden, da jeg ønskede mig den perfekte penis.

Og nu står jeg der med en ny udfordring.

Jeg håber at der er nogen, der er blevet glad for, at få den rattet ud igen, som kan vider give deres erfaring med det.

Kommentarer

  • Min mand havde det for en del år siden.
    Så - først skal du få taget nogle gode fotos, når den er i fuld begejstring. Så går du til lægen med problemet.
    Der vil det blive vurderet, om du skal sendes videre til operation så gem fotos, for man vil gerne se dem på sygehuset også.
    Du skal regne med, at en operation koster et par cm.
    Min mand ( og jeg) blev efterfølgende glade for resultatet.
    Ingen af os husker, hvor lang tid, der gik, før den var "kampklar" igen, men der gik selvfølgelig nogen tid.
    Han har ikke efterfølgende haft problemer

  • Hej Steen HK

    Du kan fjerne din krummerik uden operation og den risiko der er ved at blive skåret i.

    Søg på Google, der er en dansk side, der anbefaler en penisextender.

    Jeg havde ikke en reel krummerik, men lige var den sgu ikke.

    Det er den nu og knap 3 cm længere.

    Jeg har lagt noget der minder om en dagbog om hvordan jeg gjorde her på netdoktor.

    Søg efter få en større og tykkere penis med en penisextender.

    Det er absolut ikke en mirakel kur, men det virker.

    Mvh familiefar

  • Hej Familiefar

    Mange tak for at du har skrevet tilbage.

    Jeg har været inde og se på en Jes Extender Forlænger, det lyder til at den godt kan rette pikken op til Ca 70 procent, jeg er bare ikke sikker på at jeg vil være tilfreds med at den "kun" bliver 70 procent lige.

    Så det er det der bekymrer mest, men jeg er stadig positiv over at prøve det

    Nu er jeg bar lidt nysgerrig efter at vide om den fik rettet din pik helt ud igen, og hvor meget har du så gået med den?

  • Der er absolut ingen tvivl om at en ekstender kan rette pikken ud.

    Jeg brugte knap 1000 timer på at få den rettet ud, men jeg vil mene det kan gøres hurtigere, hvis man er mere dedikeret end mig.

    Som tidligere nævnt, så er det ikke en mirakelkur, men det virker.

    I min verden er operation sidste løsning, da det kan give uoprettelige skader.

Log in eller Registrér for at kommentere.