Hjem Familieliv Sengevædere

Tisser i sengen

Hej Alle jeg har igennem det sidste lange stykke tid døjet med at jeg tisser i sengen og det går mig rigtig meget på. derfor har jeg købt voksenble i gennem et stykke tid som jeg tager på inden jeg går i seng da jeg så føler mig mere tryk og sikker

jeg har så kommet i snak med en rigtig sød kvinde på 21år. som jeg har fået et godt venskab ud af. hun var så hjemme ved mig for et stykke tid siden hvor jeg holdte en lille fest. hun sage så til mig om vi ikke lige kunne gå ud i køkkenet da hun ville sige noget til mig. da vi kommer der ud siger hun til mig at jeg lugtede en del af tis og spurgte mig om jeg går med blee. og sage ja til hende. Tænkte er det virkelig nem at se at man har ble på endlig når man har coboybukser på? samt lugter man godtnok af tis fordi man har tisset lidt i bleen?

hun tilbød at hjælpe mig med at få en tør ble på selv om det er noget grænseoverskridende for mig men stolte på hende ved hun ikke ville sladre til andre.... hun har så hjulpet mig for eftertiden med og hjælpe mig med og få ren og tør ble på uden vi endlig har aftalt det. og kan ikke forstå hvordan det kan være hun hjælper mig?

hun drillede mig den anden dag hvor hun sage stille og rolig med en behalig og blid stemme da hun vaskede mig. at jeg havde en noget lille penis men at jeg ikke skulle tænke over det...... jeg blev noget ked og trist over hun sage det for hvorfor skulle jeg mon vide det.....???

Jeg håber det jeg har skrevet kan forståes da jeg er en del nervøs over om jeg skal lade hende hjælpe mig eller om det bare er mig den er gal med

Jeg lider af borderline og er udviklingsforstyrrelse og bagudviklet men er under behandling
jeg ville lige sige at jeg er 44år. men ser hende kun som en rigtig god veninde/ven så jeg har ingen bagtanker ved hun hjælper mig. kan bare ikke forstå hvorfor hun er så sød ved mig

Kommentarer

  • Der findes faktisk mennesker, som er rare og venlige, og hjælper andre uden bagtanker.
    Hun fornemmer sikkert, at du har glæde af lidt hjælp.
    Glæd dig bare over, at du har mødt et rart og ordentlig menneske.

    Hvis du ikke har snakket med din læge om, at du tisser i bukserne og i sengen, så synes jeg du skal gøre det.

  • Odder44

    det er da kun godt og høre der er nogle der er hjælpsom

Log in eller Registrér for at kommentere.