Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Ubehageligt sviende/smerter i venstre side af penis

Hej… Jeg har gået med nogen ubehageligt følelser i venstre side af penis det starte ca. i februar/marts måned 2021 efter en morgenrejsning. Jeg har vært hos lægen flere gange først taget en urin prøve og kigget på den og det hele ser normal ud men efter nogen uger føler jeg det ikke er så slemt men det heller ikke gået men efter udløsning bliver det værre og det forsætter i flere dage. Jeg var vært hos lægen nok 3-5 om dette har fået taget blod prøver og urin prøve igen og der er ikke noget at se. Jeg har vært bange for at få udløsning siden, jeg tror det kunne være urinrørsbetændelse eller cancer og ved ikke hvad jeg skal gøre.

Kommentarer

  • tag de roligt. den slags er helt normalt.

  • Hej buzz

    Jeg har ikke prøvet det og vil absolut ikke kalde det normalt.

    Er det over lang tid, er der jo ret sikkert noget galt.

    Er din krop ellers velfungerende?

    Jeg tænker åreforkalkning osv.

    Lægen må på banen igen og nævn kræft og urinvejsinfektion, som noget af det du vil have undersøgt.

    Når du har klaret det, så vil jeg anbefale en penis pumpe.

    Den laver et vaccum så pikken fyldes helt med blod og hvis det er en lille blodprop i penis, burde den blive trykket videre til opløsning.

    Husk også at knibe øvelser for mænd er vigtigt det kan forhindre prostatakræft og impotens, samtidig med at give en vildere rejsning.

    Håber det går over

    Mvh familiefar

Log in eller Registrér for at kommentere.