Hjem Sind og psyke Angst

Udtapningen af pregabalin/Lyrica. Hvordan gør jeg?

AnneMetteAnneMette
Redigeret 7 november, 2021 16:53 i Angst

Hejsa

Jeg har brug for nogle erfaringer ang. udtrapning.

Jeg har er stort behov for at stoppe med min medicin.♥️


Jeg har i 1 1/2 års tid, fået 250mg morgen og 250mg aften af pregabalin.


Kan jeg tage en “kold tyrker” og hvad sker der hvis jeg gør, har nogle af jer prøvet det? Og er det farligt.?


Eller hvordan er i trappet ud, over hvor lang tid har i gjort det, OG hvordan fik i det?


På forhånd tusinde tak 🙏🏻

Kommentarer

  • Andre vil nok sige det samme som jeg nu fyrer af:

    Udtrapning af medicin du har taget i en længere periode bør du kun gøre i samråd med din læge.

    Nu kender jeg ikke lige netop din medicin men der kan være mange bivirkninger ved an kold tyrker, ligefra blindhed, højt blodtryk, og ja måske endda død.

    Jeg får fx noget medicin, og jeg har prøvet et par gange fx at halvere det bare, men så er jeg flere gange også endt i ambulancen / på skadestuen / indlagt.

    Så hvis du vil trappe ud, så tal med din læge om det, og hvis du ikke vil tale med ham/hende, så i alt fald gør det ektremtlangsomt, babyskridt. Absolut ikke "kold tyrker"!

Log in eller Registrér for at kommentere.