Kan jeg stoppe min mens?
Hej derude
Jeg sidder i den åndssvage situation, at jeg lige har fået min mens midt i en p pille pakke.
Jeg skal på en lille bryllupsrejse med min mand i morgen første rejse sammen siden, at vi er blevet forældre!), og vil af den grund MEGET gerne være fri fra mens...
Kan jeg stoppe menstruationen til i morgen på nogen måde - måske ved at blive ved med pillerne?
Kommentarer
Du kan læse her. https://www.google.com/search?q=stoppe+menstruastion+med+p+piller&oq=stoppe+menstruastion+med+p+piller&aqs=chrome..69i57j0i22i30l3.9667j0j15&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Hej,
Jeg tror ikke, at du kan stoppe din menstruation midt i en p-pille-periode.
Du kan springe en pause over, men det er jo ikke det der er tilfældet.
Hvis du springer pausen over, kommer der alligevel tit en lille blødning.
Men direkte stoppe en blødning - det tror jeg ikke man kan. Du skal i hvert fald ikke tage mere end én p-pille om dagen…
Cawk jeg kan berolige dig med at der intet er i vejen med at have sex/samleje mens man har sin mesntruation!
Det giver bare "bedre smørrelse"!
Den eneste ulempe er at du nok skal skifte sengetøj den næste dag, men herre gud, det tager kun 10 min ?
Det værste jeg har prøvet i den forbindelse (og lidt sjovt) var hvor hverken hun eller jeg var klar over at hun havde fået menstruation, og det var i mørke, og jeg havde slikket fisse.....
Så gik jeg rundt hele næste dag inden nogen sagde at jeg burde se mig i spejlet, og så havde jeg blod-rester om hele næsen gg.
Det kan man så smile lidt af